Luku 2. Känni-idea

30 4 0
                                    

⚠️VERTA⚠️

Olin siis vaarallisessa tilanteessa ja sain mielestäni "hyvän" idean mutta se oli vain pakko tehdä jos en halunnut kuolla. Rekka tööttäsi ja käänsin rattia ja lensin auto ylösalaisin ojaan. Minulta meni taju. Kuulin ambulanssin ääniä mutta en saanut silmiäni päähän. Ambulanssista nousi kuski ja tuli kurkistamaan autooni että onko kaikki hyvin. Kaikki ei todellakaan ollut hyvin. Näky oli karmea. Minulla oli lentänyt ikkunasta lasinsiruja päähän ja minulla vuosi hullunlailla verta päästä ja käsistä. Ei tainnut olla sittenkään hyvä idea. Minut saatiin vedettyä autosta ambulanssiin. Minut puhallutettiin ja he huomasivat tuloksista että olin kännissä. Minut vietiin äkkiä sairaalaan. Olin rajun näköinen enkä tiennyt missä puhelimeni. "MISSÄ MUN PUHELIN ON!" huusin hoitajalle. "Meidän pitää antaa hänelle rauhoittavia" hoitaja kuiskasi toiselle lääkärille. Pyöräytin silmiäni lääkärille. Tarvitsen puhelintani. Pian tuli kolmas lääkäri. Onnekseni hänellä oli muovipussissa puhelin. "Vihdoinko mä saan mun luurin?!" kysyin ilkeästi. Sain puhelimen ja hoitajat lähti. "perkele" mutisin hermoissani. Unohdin että meillä on bänditreenit. Minulla oli tullut 200 puhelua ja viestiä. Soitin Joelille koska hän oli rämpyttänyt eniten. "Moi Niko! Mis oot? Me ollaa treenattu tääl yksin ja kuunneltu nauhalta sun ääni ku et oo tääl. Onks kaikki ok?" joel kyseli huolissaan. "Joo joo. Sori et en tullu treeneihi."sanoin paniikissa." Nii, missä on syy sun poissaoloon?" Joel tiuskaisi. Sydän pomppasi kurkkuun." Nikooo" Joel sanoi kärsimättömänä. "N-no siis... M-mä o-ol-olin..." sain sanottua lauseeni puoliväliin. "Niko?" joel kysyi. "Mä olin o-on-onnett.. Onnettomuudessa" sanoin itkien. "herranjumala! Miks et sä heti kertonut?!" Joel kysyi negatiivisella äänellä. "Ootko vihanen?" kysyin hiljaa. "E-en.. Oon vaan tolaltani. Mitä sulle kävi?" joel kysyi huolestuneena. "No siis olin juonu ja sain idean lähtee ajelemaan. Ja sit mä ohitin yhen auton mut sit siinä olikin aika pitkä jono ja rekka tuli mua vastaan ja säikähin sen tööttäystä niin paljon että käänsin rattia ja mun auto hyppäsi ojaan ylösalasin" sain sanottua ikuisella äänellä. "Ihan kauheeta! Niko sulle pitää tulla joku vahtia sinne ettet pääse tekee tollasta" joel sanoi. "E-ei. Mä pärjään y-yks-yksin..." sanoin hiljaa. Akku loppui. Joel varmaan yritti soittaa, mutta mikäs sille voin että akku loppuu kesken kaiken. Pian kuulin ryminää käytävältä ja lääkäri tuli huolestuneen näköisenä huoneeseen.

Noniin jätetäämpä tää tähän. Mitähän Nikolle on käynyt? Hmm.. No sitä voitte vaan arvailla ens sunnuntaihin asti. Pian se sunnuntai taas on.

niko//bad idea🥀Donde viven las historias. Descúbrelo ahora