Lääkäri tuli hätäisesti huoneeseeni ja sanoi "sinut pitää viedä kiireisesti leikkaukseen!". "m-mutta sa-saanko mä laittaa m-mun ys-ystäville viestiä?" sanoin pelokkasti. "joo tottakai! Mutta laita nopeasti sillä tämä on kiireinen leikkaus!" lääkäri sanoi. Minua pelotti. Olin niin peloissani että jouduin haukkomaan happea kun sitä en kunnolla saanut.
Blind channel
"moikka mul pitäs lähtee kiireiseen leikkaukseen sen onnettomuuden takia." - n
"voi ei! Me tullaan heti sinne ja ollaan siellä sitten ku tuut leikkauksesta"-A
"joo mun huone on 208"-nSuljin puhelimeni. Minulle annettiin nukutus lääkkeitä ja olin jo aivan tokkurassa. Pää oli sekaisin. En tiedä mitä kävi, mutta pian silmäni painuivat kiinni. "täällä aletaankin heräilemään" kuulin lääkärin sanoneen. "jhoo" kuiskasin. "onko kaikki hyvin? Sä nukuit 6 tuntia" joel sanoi vierestäni. "joo. Sattuu vaan ja vaikee saada happee" sanoin vaivalloisesti. "joo me laiteta sulle hengitys maski." lääkäri sanoi. "Nooin ja sit mä jätän teidät tänne keskenään." lääkäri mumisi. Kyselin mitä oli tapahtunut mutta joel ei vastannut. JOEL OLI PYÖRTYNYT. Painoin äkkiä hälytys nappia ja lääkäri kiiruhti huoneeseen. "JOEL PYÖRTYI!" huusin hätäisesti. "me tuodaan hänelle sun viereen toinen sänky" lääkäri vastasi. Joel heräsi.
*time skip*
Oli jo yö mutta en saanut unta. En voinut vaihtaa asentoa koska muuten leikkaus arvet saattaisivat revetä. Sain pian unta kun katselin Joelin nukkuvan. Se oli söpö näky. EI SIIS SILLÄ LAILLA! Ihan vaan kavereina. Vai... Ei mä en. No joo on se söpö mut Niko ei! Oli aamu ja minulle tuotiin aamupala. Kaurapuuroa... Katsoin ruokaa kyllästyneenä. "Eiks ruoka maistu?" joel kysyi. "E-ei" sanoin masentuneena. "no mä voin syyä sen mul on reissumiestä taskussa koska tiesin et sairaala ruuat ei oo mitään priimaa kamaa" joel sanoi hymyillen. Nyökkäsin. Söin leipää niinkuin en olisi ruokaa ikinä nähnytkään. Joel söi puuroa iloisena. Pian minulle tuotiin kipulääkkeitä. Ilmeisesti siis lääkärit huomasivat irvistelyni. "onko kipuja" lääkäri kysyi. "miltä näyttää" mumisin hiljaa äkäisesti. "joo-o tossa sulle toi lääke" lääkäri vastasi. Hän häipyi huoneesta ja jätti minut ja Joelin kahdestaan. Puhuimme ensin bändi jutuista ja lauloimme yhdessä. Jumankauta että Joelin ääni on komea. Ei nyt oikeesti Niko! Mä en voi olla ihastunut joeliin. Se on vaan hyvä... Ystävä.
Ei vaa Niko joeliin ihastunut ois? 😏🩷
BẠN ĐANG ĐỌC
niko//bad idea🥀
Bí ẩn / Giật gânUus luku aina kun saan valmiiksi! Ja tää siis kertoo blind channel:In nikosta KEKSITTY TARINA KESKEN (ei jatkoa)