Sabah boynumun ağrısıyla uyandım. Oğuz yere düşmüş ve uyumaya devam ediyor??? Benim ayaklarım acarın kafasında acarın ayakları yere değiyor. Of cok komik keske görseniz! Her yerim tutulmuş bir şekilde zorla ayağa kalkıp oğuzu uyandırdım. Uzun çabalar sonunda yerden kalktı ve yukarıdaki odasına gidip uyumasına devam edeceğini söyledi. Acarın baş ucuna oturup saçlarıyla oynamaya başladım. Uyanması için yüzünün her yerini öpmeye başladım. Gülümseyerek uyanınca beni de üzerine çekip kolları arasına alıp sıkıca sardı.
"uyaaann artıık acar!"
"acar kim ya?"
"sevgilim.. ay hadi uyan artık sıkıldım!"
Gülerek koltuktan kalktık. Kendisiyle birlikte beni de banyoya soktu ve benim için aldığı diş fırçasını bana uzattı. Dişimizi fırçalayıp yüzümüzü yıkadıktan sonra içeriye geçtik.
"ya hadi hazırlanalım, bize gideceğiz!!!!"
"tamam güzelim geç odama kıyafet ayarlayalım sana. Oğuzu da uyandır artık."
Acar sinem ablanın eşofmanlarından birini bana verip üzerine de kendi tişörtlerinden birini verdi. Kendi kıyafetlerini giymemi seviyordu. Oğuzun odasına girip kapıyı tekmeleyerek çalıp oğuzun uyandığına emin olduktan sonra acarın odasına girdim. Acar çoktan üzerini değiştirmişti. Bende üzerimi değiştirince telefonum çaldı.
"efendim annecim?"
"ne zaman geliyorsunuz kızım?"
"birazdan çıkıyoruz askım."
"tamam annem, bekliyorum."
Acar telefonu elimden alıp
"nasılsın canan ablacım?"
"ben de iyiyim teşekkür ederim. Gelirken bir şey istiyor musun, alalım?"
"tamam abla, bende öpüyorum görüşürüz."
Telefonu kapatıp bana uzattı. Sahte bir sinirle
"annemin gönlünü fethetmeye çalışma!!"
"çalışmıyorum güzelim ;)"
Yanıma gelip dudağıma öpücük bıraktı ve elimi tutup odadan çıkarttı. Oğuz sonunda hazırlanıp odadan çıkınca bizim eve geldik. Annem her ne kadar bir şey istemiyorum dese de acar pastanede durmuş ve 10 aileyi doyuracak çeşitlikte şeyler almıştı. Tatlısından, tuzlusuna kadar bir sürü şey. Sonunda eve geldiğimizde annem kapıyı açıp sıkıca sarıldı bana. Bayadır görüşmüyorduk haklı yani. Sarılmamız bitince önce acara sonra da oğuza sarıldı. Oğuz trip atarak içeri geçtiğinde gülerek biz de peşinden gittik. Annem zaten masayı neredeyse hazırlamıştı ben de yardım ettim. Acar da aldıklarımızı tabaklara yerleştirip yardım ederken annem acara kızmakla meşguldü
"oğlum alma demedim mi sana? Ne diye bu kadar masraf yapıyorsun?"
"canan abla ne masrafı aşk olsun? Alt üstü poğaça ve simit aldım."
"oğlum ne poğaça, simiti? Tüm pastaneyi alıp gelmişsin."
"canan ablacım bunları duymamış sayıyorum ve tabakları içeriye götürüyorum."
Acar tabakları elimden alıp içeri geçerken annem de gülümseyerek ona bakıyordu.
"aynı babanla bana benziyorsunuz. Baban da anneannenle böyle anlaşırdı. Hatta anneannen babanı benden çok severdi nerdeyse. Aramız bozuk olduğunda ne yaptın oğluma derdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
minik bebeğim(yarı texting)
Teen Fictionalev:OĞUZ BEN ASIK OLDUM!!! oğuz:YİNE KİME AMK????!! alev:acar'a oğuz: siktir!