58

11.1K 508 227
                                    

Acar'ın kolları arasında mükemmel bir güne uyandım 🫠🫠🫠

Sıkıca sarmıştı beni.. oğuzu merak ettiyseniz eğer, yerdeydi.. ben şaşırmıyorum artık çünkü bu çocuk gece normal uyumaktan sıkılınca yere yatıyordu. Evet ciddili saçma ve komik..

Kafam acar'ın göğsünde olduğu içn hafif yukarı kaldırıp çenesini öptüm. Yeni çıkmış sakallarıyla oynarken tekrar bu çocuğu ne kadar çok sevdiğimi anladım. Sanırım acar'a olan sevgim hiçbir zaman azalmayacaktı.. yüzünü okşamaya devam ederken gözlerini açtı ve göz göze gelince gülümseyerek burnumun ucunu öptü.

"birileri benden önce uyanıp sabah en severek yaptığım aktiviteyi kendisi yapıyor sanırım.."

"neymiş o aktivite?"

Beni üzerine çekip kafasını boynuma gömdü.

"sabah uyandığımda, prensesler gibi uyuyan sevgilimi izlemek ve onu sevmek."

"evet bu sefer senden önce uyandım.. en sevdiğim anın tadını çıkartmak istedim. Aşık olduğum koku ve aşık olduğum kişinin kolları arasında uyanmak en sevdiğim an, evet."

"evlensek mi biz ne yapsak? Ben sensiz uyanmak istemiyorum artık yeter!!"

Sesini iyice sitemli çıkartmaya özen göstermişti. Gülümseyip dudağına kısa bir öpücük bıraktım.

"ben de sensiz uyanmak istemiyorum, seniz hiçbir şey yapmak istemiyorum.."

Dudaklarını dudaklarıma sürttüğü sırada sırıtması genişçe yayıldı suratına.

"Yani ben nikah tarihi alayım artık? Onu mu söyledin? Evet evet, onu söyledin."

"sevgilim.."

Uzatarak ve cilveli bir şekilde söylediğim için gülümseyerek gözlerimin içine bakarak devam etmemi istedi

"söyle güzelim"

"senin son senen zaten, benim daha 2 senem var.. şu seneyi bir atlatalım.. her şey daha güzel olacak. Ben okul bitmeden evlilik istemiyorum.."

"hak veriyorum sana yavrum, sen ne zaman istersen o zaman olur zaten her şey. Ben sadece bir tık sabırsızım.."

"seninle hayatımızı birlikte geçirmeyi tabii ki çok istiyorum.. sadece biraz daha beklememiz lazım."

"ben istediğin kadar beklerim bebeğim benim."

Yanağıma yüzlerce öpücük kondurduğu sırada gülerek üzerinden kalktım.

"hadi hazırlanıp çıkalım erkenden, bizimkileri çok özledim."

"tamam yavrum. Şu gevşek oğuzu uyandır sen, ben uğraşamam sabah sabah."

Gülerek onayladığımda acar odadan çıkıp tuvalete girdi. Sessizce oğuzun yanına gidip ayaklarını gıdıklamaya başladım. TABİİ Kİ BİRDEN BANA TEKME ATMASINI BEKLEMİYORDUM?!???????!!!!

Attığı tekme sonucunda odanın diğer tarafına savrulurken oğuz korkarak uyandı

"ya geri zekalı!"

"lan! İyi misin alev?"

Korkarak yanıma geldiğinde gülmemek için zor durdum. Canım çok acımamıştı ama korkması çok komikti. Acar hızla içeri girdiğinde hemen yanımda bitti

"lan ne oldu?"

"oğlum uyurken gıdıkladı, ne bileyim ben vurduğumu!"

"iyi misin güzelim?"

minik bebeğim(yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin