1.

45 5 17
                                    

Pov. Estonia

Byłam w pięknym 2 piętrowym domu, który liczy z 30 pokoji, 1 duży salon, 8 łazienek, i bardzo i to bardzo duże podwórko.
Akurat czytałam książkę o dziewczynie która pochodziła z rodziny mafii.
Kiedy tak czytałam, objął mnie w pasie mój ukochany. Był on bardzo piękny na różne sposoby. Rozśmieszał mnie codziennie.

Zawsze myślałam że to sen, ale to nigdy nie był sen i nie będzie.

Kiedy objął mnie w pasie, to wziął mnie na tak zwaną "pannę młodą". Szedł tak ze mną do jednego z 30 pokoji. To był nasz pokój.

Rzucił mnie na łóżko i zaczął rozbierać. Kiedy mnie rozebrał nie licząc majtek, to zaczął mi robić malinki na szyji. Schodził z nimi coraz to niżej i niżej. Aż doszedł do majtek.

Koniec Snu

Obudziłam się z nie małym bulem głowy. Który był przyczyną spadnięcia z łóżka podczas snu. Bolało jak hol*ra! Jeszcze że muszę iść do szkoły, to muszę się ubrać , umyć, uczesać itd.

Mieszkam z rodziną która liczy z 7 osób/kraji, w średnim rozmiarów domu. Mój ojciec ZSRR śpi na kanapie, bo co dzień wyjeżdża do pracy. Przyjeżdża dwa razy w miesiącu do nas.

U nas w domu są cztery dziewczyny w tym ja i trzech chłopaków. Moim rodzeństwem jest Litwa, Białoruś, Ukraina i one są dziewczynami natomiast Rosja i Kazachstan to moi bracia.

-Эстония! Завтрак готов! Приходите скорее, пока каша не остыла! (Estonia! Śniadanie jest gotowe! Przyjdź szybko, zanim owsianka wystygnie!) - No to miszę suę szybko przemyć i ubrać bo Rosja mnie zatłócze że nie zjadłam jego dania specjalnego na śniadanie.

•~Time Skip~•

Kiedy byliśmy na przystanku autobusowym, to zauważyłam że jest tu jakaś nowa osoba, chyba nowy w szkole będzie. Z tego co pamiętam to Rosja, Kazachstan i Ukraina mówili że będzie nowa osoba u nich w klasie.

•~Time Skip~•

Była przerwa. Ja miałam jeszcze 2 lekcje. Całe moje rodzeństwo już skączyło.

-Естонія! Ти знав, що сьогодні прийде тато!? І плакати! ( Estonia! Wiedziałaś, że tata dzisiaj przyjedzie!? I płacz! ) - Ukraina jeszcze ma 2 godziny dodatkowej lekcji z Angielskiego, więc jeszcze nie włączyła.

-Ei, ma ei teadnud. Ja mida sa tahad mulle näidata? (Nie, nie wiedziałam. A Co chcesz mi pokazać?) - Ukraina na ostatnie słowo pokazała mi zdjęcie z lekcji matematyki...

JAK ROSJA MIAŁ TAM BROŃ!? POWIEDZCIE MI JAK!? JAK!?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

JAK ROSJA MIAŁ TAM BROŃ!? POWIEDZCIE MI JAK!? JAK!?

Nie rozumiem już jak można to nazywać normalnym dniem w szkole....

•~Time Skip~•

Po zakończeniu lekcji udałam się na przystanek autobusowy który był obok szkoły.

Kiedy już chciałam usiąść na ławkę, to ktoś mnie obrucił w stronę tej osoby. A tą osobą był...

#############################

422 słów ^^

Witam was w mojej 2/3 książce na Wattap ^^

Nie mogę się doczekać pierwszych czytelników ^^

Papa ✧⁠◝⁠(⁠⁰⁠▿⁠⁰⁠)⁠◜⁠✧

✿Ukryta miłość✿ (FinEst)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz