Zobaczyłam strasznie jasne światło, biegłam przed siebie, a wycierając krew ze swoich dłoni otworzyłam drzwi od przyczepy Eddiego Munsona.
Chłopak był martwy. To zdecydowanie było samobójstwo.
Przerażona zamknęłam oczy, łapiąc się za głowę, gdy po chwili je otworzyłam, zobaczyłam, że obok chłopaka leżę również ja.
Martwa.
Odwróciłam się w stronę lustra, wiszącego na ścianie, a to co zobaczyłam sprawiło, że zamarłam.
Oprócz krwi, którą było pokryte moje ciało miałam powyginiane kończyny oraz wydrapane oczy.
Nie jestem świadoma tego jakim sposobem widziałam to wszystko nie mając ich, lecz wszystkie informację, które do mnie doszły były zbyt szokujące bym wtedy o tym myślała.
Podbiegłam do chłopaka z nadzieją, że tak naprawdę jest żywy. Złapałam go za policzek swoją trzęsącą się dłonią.
Ciemnowłosy otworzył oczy i uśmiechnął się delikatnie. Był strasznie spokojny co było jeszcze bardziej niepokojące.
- W innej rzeczywistości wszystko się ułoży - Szepnął - Znajdź mnie tam i zakręć mi w głowie tak jak w tej.
☆
Hejka słodziaki dawno się nie widzieliśmy. Postanowiłam, że skoro mam ostatnio więcej czasu to wrócę do pisana tej książki skoro juz bardzo dawno obiecalam kontynuacje. Nie podobaly mi sie za to stare rozdzialy ktore wczesniej dodalam wiec zaczne to w nowej odslonie i napewno owiele ciekawiej. Oczywiście bede nawiazywac to wczesniejszych rozdziałów które tutaj były, lecz bede starala sie zrobic ta ksiazke owiele lepiej a jak dobrze pojdzie to moze zrobie korekte pierwszej części.- Nawiązując też do starej książki to jestem naprawdę w szoku ale kończąc pierwszą część tego fanfiction wymanifestowalam sobie związek strasznie podoby do relacji Eddiego z Abigail i nawet nasze charaktery sa do nich bardzo podobne, wiec jest to starsznie ciekawy temat.
Do zobaczenia niedługo kochani ♡
Kocham was.
CZYTASZ
Only In memories | EDDIE MUNSON²
FanfictionDRUGA CZĘŚĆ I WANNA BE YOURS!!! 𝓕𝓻𝓸𝓶 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮𝓻𝔃 𝓽𝓸 𝓯𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭𝓼 𝓕𝓻𝓲𝓮𝓷𝓭𝓼 𝓲𝓷𝓽𝓸 𝓵𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓪𝓷𝓭 𝓼𝓽𝓻𝓪𝓷𝓰𝓮𝓻 𝓪𝓰𝓪𝓲𝓷 - W innej rzeczywistości wszystko się ułoży - Szepnął - Znajdź mnie tam i zakręć mi w głowie tak j...