Lose my breath- Stray Kids (feat. Charlie Puth)
----------------------------------------
Hyunjin'den:
Sabah gözüme vuran güneşle uyandım. Elimi yana attığımda boşluk hissettim. Felix yanımda değildi. Acaba gittmişmiydi? Bu düşünceyle yerimden fırladım. Dolaptan bir eşofman çıkardım ve alelacele üzerime geçirdim. Üstüme bir şey giymeden aşağı indim.
"Felix nerdesin?!"
"Burdayım!"
Salona geldiğimde etrafın tertemiz olduğunu fark ettim. Felix'te mutfakta bir şeyler pişiriyordu.
"Günaydın."
Onu görünce minik bir gülümseme bıraktım.
"Günaydın da ödüm patlatın be Felix."
"Niye?"
"Seni yanımda göremeyince korktum."
Yanına gidip tezgaha yaslandım ve kollarımı göğsümde birleştirdim.
"Ah anladım çok güzel uyuyordun. Bende bozmak istemedim. Sonrada etraftaki kırık vazoları falan topladım."
"Yaa öyle mi?"
"Evet! Bu arada banyo ettin mi? Ben kahvaltıyı hazırlayana kadar banyo et."
"Hemen efendim. Emrinize amadaeyim!"
Elimi anlıma götürüp asker selamı verdim. Oda güldü. Yanağından bir makas aldım ve banyo etmeye gittim.
(...)
Sağlam bir banyodan sonra üzerimi giydim ve tekrardan alt kata gittim. Felix masayı kurmuş eksik varmı diye kontrol ediyordu.
"Hyunjin kahvaltı hazır gelde ye."
"Of ya."
"Noldu?"
"Bana hala hyunjin diyorsun."
Bu esnada yerime oturdum ve oda sağıma oturdu.
"Ne demeliyim peki."
"Sevgilim olur yada kocacığım da olabilir."
"Peki kocacığım kahvaltın et bakalım."
"Şimdi iştahım geldi ama sanki canım bir şey daha istiyor."
"Ne istiyor bakalım."
"Şöyle eşimden çok güzel bir öpücük alsam hiç fena olmazdı."
"Peki onuda verelim."
Felix elleri ile yüzümü kavradı. Daha sonra alnımı, yanaklarımı, burnumu ve dudağıma öpücükler kondurdu.
"Şimdi oldu mu?"
"Hemde çok güzel oldu güzelim. Şimdi rahatlıkla yemeğimi yiyebilirim!"
"Ye bakalım."
Önümüdekileri yemeye başladım. Arada yemeğin güzeliği konusunda abartılı tepkiler veriyordum. Oda kahkalara boğuluyordu. Onun böyle gülmesi içimi ısıtıyordu.
"Aşkım hye su nerede? Yeni fark ettim yokluğunu."
"Onu yeji halasına gönderdim. Bu akşam gelir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
English Teacher | HyunLix
FanfictionLee Felix, üniversite öğrencisiydi. Boş zamanlarında özel ingilizce öğretmenliği yapardı ve bir gün hwang hyunjin'in kızına ingilizce dersi vermeye başladı... !Texting içerir! !Angst değildir! !Argo, cinsel şakalar içerir!