Baktım oy falan yok atayım dedim...
Cupid's chokehold -Gym class heroes
---------------------------------------
Sabah çalan alarmla uyandım. Bugün hyunjin'inin şirketine gidecektim. Biraz heyecanlıydım. Yataktan seri bir şekilde kalkıp banyoya girip rutin işlerimi hallettim ve jisung'un benim için hazırladığı takımı giydim. Parfümü sıkarken telefonum çaldı. Hyunjin arıyordu. Hemen açtım.
"Alo?"
"Felix hazır mısın? Aşağıda seni bekliyorum."
"Ah evet hazırım hemen geliyorum."
"Bekliyorum."
Telefonu kapatıp odamdan ayrıldım.
"Lan Felix nereye böyle?!"
"Minho şuan cevap veremem sen jisung'a sor anlatır o sana!"
"Tamam sonra görüşürüz!"
"Bay!"
Ayakkabılarımı giyip evden ayrıldım. Aşağı indiğimde hyunjin arabaya yaslanmış beni bekliyordu.
"Selam."
"Selam Felix baya iyi olmuşsun."
"Ah şey teşekkür ederim."
Yanaklarım da hemen alev aldı tabi boş dururmu?
"Utanmana gerek yok aslında seni daha önce resmi kıyafetler içinde görmediğimden dolayı biraz şaşırdım."
"Haklısın pek böyle giyinmem."
"Şey o zaman gidelim?"
"Olur tabii."
İkimizde arabaya bindik.
(...)
Yol boyunca onu izlemiştim. Bir ara neredeyse beni yakalıyordu ama son anda paçayı sıyırmıştım. Büyük bir şirket binasının önünde durduk. Arabadan inip binayı dahada inceledim.
"H&H Holding"
"Ne o şirketin adınımı ezbiliyorsun?"
Hyunjin yanımda durdu.
"Yok sadece sesli bir şekilde okudum."
"Anladım hadi gidelim."
Onu kafamla onayladıktan sonra şirkete girdik. Baya genişti ve içeride bir sürü insan vardı. İçeri bakmaktan hyunjin'i takip etmeyi unutmuştum. Hemen peşinden koştum ve ona yetişmeye çalıştım.
"Noldu niye nefes nefese kaldın?"
Bunu alaya karışık söylemişti. Bilerek dalmamı fırsat bilerek önden ilerlemişti. Ona sadece baktım. Oda ufak bir kahkaha bıraktı. Beraber asansöre bindik ve 42. kat numarasına bastı.
"Neden odan çoookk yukarıda? Yangın falan olsa nasıl asansör kullanacaksın?"
"Bilmem tüm şirketlerde bir gelenek bu. Yangın falan olsa sanırım o an ne yapacağıma karar veririm."
"Bu çok saçma."
"Öylemi felix bey?"
"Evet hyunjin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
English Teacher | HyunLix
FanficLee Felix, üniversite öğrencisiydi. Boş zamanlarında özel ingilizce öğretmenliği yapardı ve bir gün hwang hyunjin'in kızına ingilizce dersi vermeye başladı... !Texting içerir! !Angst değildir! !Argo, cinsel şakalar içerir!