BÖLÜM 3

12 1 0
                                    

SELÜÜÜM NABÜONUSSSSSSS

Güya yaz tatilinde 1000 kelime yazacaktım derkeeeeeen ablanız sabahtan akşama kadar kardeşiyle puzzle yapmaktan telefona bakmadı.

Bu iyi gelişme çünkü ben telefon bağımlısıyım.

Diğer gelişme LGS açıklandı.

Çok ağladım.

Çünkü puanım BEKLEDİĞİMDEN YÜKSEK GELDİ.

Hocalara dediğimden daha yüksek geldi

Yani,

Yüksek geldi.

Şey bu arada 🧿

Nazar var üstümde ondannnnn

Neyse, zekamın ve çalışmamın sonucunu aldım. Yüzdelik dilimim aşırı iyi geldi falan filan.

BİZİM EVDE ŞENLİK VAR AHOOOOOY

Puanım iyi olsada %50 ihtimalle yurtdışına gidiyorum...

Ayyyyy çok mutluyummmmmm yaaaaağ

Neyse, sizin kötü geldiyse üzülmeyin (zaten 2 3 kişi bakıyor ama neysehhhh) kenar mahallenin lisesine gitseniz bile eğer çok çalışırsanız istediğiniz yerlere gelebilirsiniz. Benim puanımda o kadar iyi değil ama ben çok çalışmadım zaten. Hayır çalıştım, hep annemle ağladım. Zaten bu sene maddi manevi çok zordu benim için ama ben herkese, her kötülüğe, her uğursuz insana rağmen başardım.

Her şeye rağmen başardım

Bu cümlenin verdiği huzur...

Neyse hadi okuyun hikâyeyi bakalımmmmm.




Gözlerimi açtığımda hiçbir ses gelmeyen ve karanlık bir odadaydım. El ve ayak bileklerim sandalyeye sıkı bir şekilde bağlanmıştı ve bu canımı az da olsa acıtıyordu. Öksürdüm ve önüme gelen saçlarımı arkaya atmaya çalıştım.

Neden burada olduğumu biliyordum. Çünkü yakalanmıştım.

Ah o yanıma almadığım antidepresanım...

Hiçbir ses çıkarmadan bekledim çünkü ses çıkarırsam dayağımı biraz erken yiyecektim.

Susadığımı hissettim ama ilaç içme bahanesiyle suyumu içebilirdim. Ama bu hissi bastırmayı tercih ettim.

Poseidon'un yaptığı şerefsizliği ödetecektim.

Kapının açılma sesi geldiğinde beyaz ışık odaya doldu. Sabah olduğu belliydi.

Uyanık olduğumu anlamasınlar diye gözlerimi kapatıp başımı eğdim.

Göz ucuyla baktığımda arkasını dönmüş ve birini aradığını fark ettim. "Abi uyanmamış daha. Ne yapalım?" diyordu.

Bir şeyler dedi abisi. Sonra yanıma yaklaştı. "Kafasını kaldırayım mı abi? Belki numara yapıyordur?"

Ama ben bu sözden sonra Enes'in arasına tekme atıp çözdüğüm ellerim ve ayaklarımı kullanarak yukarıda kestirdiğim havalandırmaya atıldım. Oradan çıkıp aşağı atladım ve ormanda koşmaya başladım.

Her şey bir anda olmuştu. Ve bir yerden kaçma yöntemini bana Zeus öğretmişti.

"Beni dikkatlice dinle Athena.

Kaçma yöntemi 1, kaçabileceğin yeri kestir.

2, ellerin ve ayakların bağlıysa az önce gösterdiğim yöntemlerle çöz.

ATHENA ve ARESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin