~1.bölüm~
_________________________________________
Babam bi şirketin patronu, bense ceosuyum.
Evimiz iyi hoş araba da öyle kullandığımız ürünler de ama ben bu ailede sevgi görmüyorum adam akıllı.
Babam ve annem her zaman birbirlerine karşı tutkulular. Bende öylesine çocuklarıyım. Hiç adam akıllı oturup da bi aile gibi konuşmadık.
Onlar kendi halinde bende kendi halimdeyim.ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ
Babam alfa ,annem omega. Bende ne yazıkkı baskın omegayım.
Toplum 3 cinsiyetten oluşuyor;
Alfa, beta, omega
Bide baskın alfa ve baskın omega var...Etrafta alfalar terör estiriyor sanki, omegaları hor görüyolar.
Bu yüzden genelde dışarı çıkmam.Şirketin galası olduğu zaman giderim bitek.
Gerisi evde vakit geçiririm.Nedensizce bizim şirketle yarışan daha açıklayıcısı sidik yarıştıran bi şirket var.
Bazen toplu gala olduğu zaman onlarla karşılaşıyorum. Ve o şirketin de ceosu benim gibi babasının oğlu. Ama bi farkımız var onunla. Evet o bi alfa.
꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰˵•ᵜ•˵꒱ა‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷
Babası-"Felix hazırlıklarını tamamladın mı? "
-"hazırım babaa"
Babası-"öyleyse arabaya bin. "
Bu gün de bikaç ayda bi tekrarlanan toplu gala vardı.
...
Ben Lee Felix. Baskın omegayım. 23 yaşımda bu ailenin şirketinin ceosuyum.
Dışarı çıkmaktan nefret ederim.
Yıllar önce ben küçücük bi çocukken sırf omegayım diye alfalar üzerime saldırmıştı... Hatırlamak bile iğrenç.
O gün bugündür sadece işlerim olduğu zaman dışarı çıkarım o da ailem yanımds olduğu için.
Bu sanırım bende travma etkisi yarattı...ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ
Jisung-"ahh hadi amaa senin bu inadın yüzünden adam akıllı buluşamıyoruz bile? "
-"jisung sana korktuğumu söylüyorum sen bize gel"
Jisung-"ya bak hep çağırıyosun geliyorum bi gün de sen bana gelmedin.."
-"ya gerizekalı sen de omegasın başına her an bişey gelebilir. Hiç mi endişelenmiyosun?"
Jisung- "başıma bişey gelseydi şimdiye kadar çoktan gelirdi. "
-"offf çok inatçısın"
Jisung-"hadi hazırlan geliyorum 10 dk ya"
Dedi ve kapattı telefonu...
Daha fazla ısrar edemezdim. Çok uzun zamandır benimle dışarıya çıkmak istiyodu sonuçta.Bi partiye gidecektik.
Dolabımda siyah dekolteli bi elbise giydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• Difficult Times • //~hyunlix~
RandomAlfaların yaşadığı bi dünyada omegaların şansı yok denecek kadar azdır... Alfalar her zaman üst görünür, vücutları genelde yapılı olur, omegalar ise tam tersi alfalara göre çok daha güçsüz ve zayıftır... böyle bi dünyada omeganın şansı azdır ama i...