ta ki...

40 7 87
                                    


~3.bölüm~

_________________________________________

Felixden

Bekle demesini pek de umursamadım. Neden umurunda olmadığım birinin söylediklerini unursayayım ki?

_________________________________________

ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ

Jisung-"anlat gerizekalı siz neden mutlu geçinemiyonuz? Niye hep atışıyonuz salak mısınız? "

Felix-"olamıyorum yapamıyorum. Denedim olamdı? "

Jisung- "nasıl denedin Allah aşkına anlat"

Felix-"ya ilk evlendiğimiz sıra aslında seviyodum. Hem de yakışıklı ama beni çok tersliyo burama kadar geldi artık yeter"

Jisung-"ne diyon da ne diyo mesela?? "

Felix-"ya mesela en basiti sabah 'günaydın' diyorum göz deviriyo ofluyo falan. Hatta bikeresinde evin içinde ben odaya gidiyodum o da banyoya giriyodu benim de elimde telefon vardı görmemiştim bi anda kendimi yerde buldum. Şerefsiz omuz atmıştı. "

Jisung- "vay kahpe! Sen yapacağını yapmışsın siktir et ne bok yiyosa yesin "

Felix-"umurumda değil zaten konuştuğum başka birisi var benim "

Jisung- "kimmiş bakıyım o şanslı kişi?? "

ೋ❀❀ೋ═══ ❀ ═══ೋ❀❀ೋ

Hyunjin- "knk sikecem amk bu bana niye böyle davranıyo! ? "

-"andavalsın olum gerizekalı! Olum çocuğa yapmadığın bi sikmek kaldı "

Hyunjin- "ne diyon ya ben naptım "

-"aptal enayi taş gibi çocuğu buldun bide evlendin adam akıllı gönlünü alsana bu devirde onun gibisini zor bulursun"

Hyunjin- "ya Minho ne anlatıyon amk"

Minho-"gerizekalı onun gibisini bulamazsın diyorum bırak kendisini yanındaki arkadaşlarının bile maşşallahı var"

Hyunjin- "ben Felix den hoşlanıyomuyum? "

Minho-"ne diyon gerizekalı hoşlanmayan insan 'bu bana niye böyle davranıyo yaağğ' diye yakınmaz biraz zekandan yararlan tavsiye ederim"

Hyunjin- "şaka yapıyor olmalısın ya"

Minho-"ya yüce aptal bana bi söyle taş gibi omeganın neyini beğenmedin? "

Hyunjin- "yok beğenip beğenmemekle bi alakası yok. Ben sadece kendimi inandıramıyorum"

Minho-"niye mal mısın? "

Hyunjin- "ya şu zamana kadar kimseye karşı bişey hissetmedim. Alışık değilim"

Minho-"e yüce cahil hiç mi romantiklik bilmiyon? Azıcık da olsa? "

• Difficult Times • //~hyunlix~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin