(m)

11 3 179
                                    


~6.bölüm~

_________________________________________

Dokunuşları çok yumuçaktı. Her bir dokunuşu bedenimi ürpertiyordu.
Bu daha fazla istememe sebep olmuştu.

Hyunjin üzerime çıktı. Göğüslerimin birisini ovuyor birisini diliyle dağireler çizerek yalıyordu. "Ighh"

Benim küçük iniltilerimi duyduğunda sırıtıyordu ve hareketleri hızlanıyordu.

Bu altında eriyip gitmeme sebep oluyordu. İstiyormuydum yoksa istemiyormuydum bilmiyorum.

Ama şuan bildiğim tek şey çok iyi hissettirdiği...

Hyunjin parmaklarını ağzıma yaklaştırdı. "Yapman gerekeni biliyorsun bebeğim"

Cevap vermeden parmaklarını yalamaya başladım.

Bi süre sonra geri çekildi ve vücudumu hareket ettirerek bacaklarım ve kollarımın üzerinde durduğum bi pozisyona getirdi. Daha sonra bi eliyle başımı tutup geriye doğru attı. Parmaklarını yalamaya devam etmemi istedi.
Bir elini ağzımda tutarken diğer eliyle kalçalarımı sıkıyordu ve sertleşmiş aletini sürtüyordu.

"Yeterince yaladın~"

Elini çekti ve parmaklarıyla genişletmek için deliğimin içerisinde hareket ettiriyordu.

"Bu çok garip" diye üsteledim çünkü daha önce hiç böyle bi durum yaşamamıştım.

"Alışırsın tatlım. Bi anda girersem canın acır" diyerek açıkladı.

Genişlediğinden emin olduktan sonra parmaklarını çıkardı ve aletini tutup deliğe yaklaştırıp bastırdı. Çok zorlanmadan içeri girmişti.

"Ahhh~"

Yüzünde büyük bi gülümseme belirdi ve belimden tutup kendisine doğru çekti.

Bi anda çekince zaten çok odaklanmadığım kollarım boşta kaldı ve öne doğru yatağa yüzümü gömdüm.

"Hayır olmaz yüzünü görmeme izin ver"
Bileklerimden tutup kendisine doğru çekti ve .....bu pozisyon gerçekten hoşuma gitmişti.

"A-ğğhhmm"

Biraz böyle devam etti ve sonra bileklerimi bırakıp yatakdaki başımı kaldırdı. Vücudumu kendi vücuduna çekti bir eliyle göğsümü tuttu ve diğer eliyle çenemi tutup boynumu emmeye başladı.

"G-gelmek üzereyim"

"Sevdin demek bunu? "

"ağğggmmmmh"

Ben çoktan zevkin doruklarına gelmişken hyunjin bedenimi bıraktı ve kalçamı tuttu çok hızlı hareket ediyordu..
Ağzının kenarını ıstırarak kendini kastı ve boşalmıştı.

İkimiz de nefes nefese kalmıştık.
Aletini çıkartıp beni sırt üstü yatmamı sağladı ve "ikinci sefer için hazırsın sanırım" dedi ve aletini tekrar konumlandırdı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

• Difficult Times • //~hyunlix~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin