"bebeğim bu gece seni gevşeticem " (m)

21 4 75
                                    


~5.bölüm~

_________________________________________

Hyunjin-"ŞU NUMARALARI ADAM AKILLI EZBERLEYİN AMK! "

...

Jisung-"hoşt amk! "

-"jisung!? "

Jisung-"yaa bebişimm şaşırdın mıı?? "

-"e-evet şaşırdım noldu da geldin? "

Jisung-"tek gelmedim aşkımm"

Minho-"selam gençler"

Hyunjin-"sen nerden çıktın amk? "

Jisung-"ne demek nerden çıktın? Kendisi benim sevgilim olur"

-"dediğin kişi bu mu? "

Jisung-"evet aşkım o. Minho Hyunjin ın arkadaşı aslında"

Bu dediğiyle hyunjine bakıp göz devirdim.

-"hmm haberim yoktu"

Hyunjin-"bebeğim kendisi çok gereksiz biri o yüzden söylemedim yoksa sana demez miyim? "

Minho-"kahpe"

-"e içeri geçinn"

İçeri geçtiklerinde Minho ve Hyunjin odaya gidip oturdular bende jisungun kolundan tutup diğerlerinin duymayacağı bi odaya götürdüm.

Jisung-"o piçin burda ne işi vardı? "

-"ya ben onunla randevuyı ertelemiştim o da bugün gelicekti. Bu gün de ben hyunjinle barıştım. Onunla dışarı çıkıcaktık beni balayına götürücekmiş onunla gidicektim kapı çaldı götüm tutuşa tutuşa açtım git dedim falan kapıyı kapattım sonra zaten hyunjin sordu bende komşu yanlış basmış dedim. Bidaha zil çaldı sonra bu kapıyı açtı tam ruhumu teslim ediyodum senin sesini duydum"

Jisung-"ya desene sen buna istemiyorum diye? "

-"iyi de jisung o da ailenin bi parçası babam , yani hyunjin ın babası bu duruma ne der bilmiyorym"

Jisung-"salak mısın? O ikisi kanlı bıçaklı babası karışabilir mi sence? "

-"haklısın ama gene de aralarını düzeltmek istiyorum"

Jisung-"aynen salak sonra arada kalan sen olucaksın herşey sana giricek"

-"neyse amk siz bununla karşılaştınız mı kapıda? "

Jisung-"sayılır.. "

●◉◎◈◎◉●

Jisung-"aşkım kapıdaki kim? "

Minho-"lan bunlar barıştı mı? "

Jisung-"sam mı? "

Minho-"evet. Eğer benim tanıdığım Hyunjin onun burda olduğunu görürse öldürür. "

Jisung-"lan o zaman sen onu götür ben kapıyı çalıp dikkatini üstğne toplayım"

...
Minho-"gel lan buraya orospu çocuğu"

Diyip ağzını elimle kapatıp hızlıca asansöre bindim.

Sam-"napıyon amına koduğum bırak beni!"

Minho-"kes sesini amk. Haberin var mı eğer o deli seni görürse ölürsün "

Sam-"o kadar kolay bi lokma mıyım sence? "

• Difficult Times • //~hyunlix~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin