part.1🖤

1.3K 138 4
                                    

N.T

(کاتێک لەهەتیو خانە منیان برد وابیرم کردەوە ئیتر ژیانێکی خۆشم ئەبێت هەرگیز کۆتای نایەت سەرەتا ئەوان زۆر لەگەڵم باش بوون بەڵام دوای مانگێک دایکم گیانی لەدەستدا خۆشیەکانی منیش لەناو چوون ئافرەتێکی تر هاتە ماڵەوە وەکو خزمەت کار ژیانم ئەبردە سەر وا خۆی دەرە خست کەزۆر باشەو منی خۆشە وێت بەڵام هەموو بەیانیەک بە ستڵێ ئاوی سارد خەبەرم ئەبویەوە)

.
.
.
.
.
.
.

(بەیانی زو باوکم بە ستڵێ ئاوی سارد خەبەری کردمەوە خەریک ئەبو شێت بم)

ب.ت: هەڵسە قەحبە ئەمڕۆ کاری زۆرت هەیە

ن.ت: ب..[هەناسە]...باشە

ب.ت: (بەدەستی ن.تی هەڵدایە خوارەوە لەسەر بێدەکەی) دەی خێرا بکە هێشتا خەواڵویت

(لەژورەکەی ڕۆشتە دەرەوە ن.ت بەئەستەم هەڵسایەوە ڕۆشت بۆ دەست شۆرەکە دواتر بۆ چێشت خانە)

د.ت: کچم تۆ باشیت

ن.ت: بەڵێ

ب.ت: دەی سۆزانی خێرا بکە زۆر برسیمە

د.ت:(زەردەخەنەیەکی لاری کرد)

ن.ت: بەسەرچاو

.
.
.
.

.

.
.

.

(دایکمو باوکم ڕۆشتن بۆ کات بەسەر بردن لەدەرەوە دەستم کرد بە پاککردنەوەی ماڵەکە)

بەڕاستی ئەمڕۆ زۆر ماندو کەر بو[خۆی هەڵدایە سەر قەنەفەکە]

دەنگی پەیوەندی

ن.ت: بەڵێ دایکە

د.ت:کچم ئێمە شەو دڕەنگ ئەگەڕێینەوە بۆ سەری ساڵ ئەڕۆین بۆ ماڵی باپیرەت

ن.ت: ئۆ باشە دایکە

د.ت: سەری ساڵت پیرۆز گیانەکەم ماڵئاوا

ن.ت: ماڵئاوا

(فۆنەکەم بردە ژوری خەوتنەکەم لەسەر بێدەکەم پاڵ کەوتم)

"هیوادارم دوو ڕۆژی تریش نەگەڕێنەو"
.
.
.
.
.

( تا وەکو ئێوارە خەوتم دوا خوانی ئێوارە بڕیارم دا کە بڕۆمە دەرەوە چونکە زۆر بێزار بوم سەر قاڵی پیاسە کردن بوم چێژم لێی وەر ئەگرت .............کات دڕەنگی کردوە لەدەرەوەم هەستم بە برسیەتی کرد سوپەر ماڕکێتێک لێمەوە نزیکە بەڕێکەوتم بۆ ئەوێ کەمێک شتم هەڵگرد ڕۆشتمە دەرەوە لەسەر کورسیەک دانیشتم سەرقاڵی خواردنی شتە کانم بوم زۆر سەرمام بو هێواش هێواش بەفر ئەباری دوای ماوەیەک بڕیارم دا کە بگەڕێمەوە ماڵەوە لەڕێگا سەرقاڵی فۆنەکەم بوم لەناکاو خۆم بەیەکێک داکێشا)

J.K✩Y.NWhere stories live. Discover now