بەیانی☀
(کاتژمێر ۹ خەبەرم بویەوە هەڵسام تێبینیەکەم بینی لەسەر مێزەکەم "" بۆخوانی ئێوارە ئەگەڕێمەوە"" پفێکم کرد ڕۆشتم گەرماوێکم کرد جلوبەرگێکی ئاسودەم کردە بەرم کەمێک وەرزشم کرد واتر خوانی بەیانیم ئامادە کرد دوای خوانی بەیانی دەستم کرد بە کاری ماڵەوە کاتێک کارەکانم تەواو کرد خوانی نیمەڕۆم خوارد قاپەکانم شۆرد دواتر ڕۆشتمە ژوری میوانەکە هەر بیرم لای کووک بو لەخۆمم ئەپری" ئایە بەڕاستی لەگەڵ لیسا بەیەکەوەن" واتا ئەو منی بەکار هێناوە" هەمیشە گومان لە کەسەکانی چوار دەورم ئەکەم نازانم کێشەکە لەمنە یان ئەوان بەهەرحاڵ بۆئەوەی لەم بیر کردنەوانە ڕزگارم بێت ڕۆشتم بۆ ژورەکەی جۆنگکووک بۆ ئەوەی کتێبێک بهێنم بەڵام کراسە خوێناویەکەی جۆنگکووک سەرنجمی ڕاکێشا زۆر ترسام کە شتێکی لێ هاتبێت نەم ئەزانی چیبکەم کتێبەکەم هەڵگرت ڕۆشتمە خوارەوە دەستم کرد بە خوێندنەوە)
کاتژمێر٥
(کووک گەڕایەوە ماڵەوە ن.ت هێشتا سەرقاڵی خوێندنەوە بوو کووک ڕۆشت بۆلای ماچێکی کوڵمەی کرد)
کووک: ببورە هاوسەرە خۆشە ویستەکەم من ئەم دوو ڕۆژە زۆر سەرقاڵ بوم
ن.ت: (وەکو ئەوەی کووک هیچی نەکردبێت وتی) کراسە خوێناویەکەی سەرەوە چی(کتێبەکەی دانایە سەر قەنەفەکە)
کووک: (کراسەکەی لەبەر کردەوە) سەیر بکە ئەی جوان نیە
ن.ت: خۆو بریندار کردوە بەس بۆئەوەی ناوی من لەسەر سنگت بنوسیت
کووک: بۆچی نابێت
ن.ت: ئم با ئەبێت هەر وەکو برینەکە ئەمەش کاتی ئەبێت
کووک: مەبەستت چیە
ن.ت: خۆشەویستیەکەی بەڕێز جۆنگکووک بۆ من
کووک: ن.ت تۆ تاکەی گومان لەمن ئەکەیت
ن.ت: تا ئەوکاتەی ئەڵێن خاتوو ن.ت گیانی لەدەستدا
کووک: وە بەدەستی جیۆن جۆنگکووک کوژرا(ن.تی وەکو تورەگە هەڵگرت بەڕێکەوت بۆ ژێر زەمین لەژوری نەشتەر گەریەکە دەرگایەکی نهێنی تر هەبوو کە وەکو زیندان وابو)
( ئەم ژورە وەکو زیندانێکی بچوک وابو هیچ پەنجەرەیەکی تیا نەبو بێدێکی لێبوو لەگەڵ شوێنی دەست شوشتن و توالێت پاکو خاوێن بوو وە دوو زنجیری لێبوو کە بەدیوارەکە بەسترابویەوە)
(ن.ت هاواری ئەکرد بۆ ئەوەی وازی لی بهێنێت بەڵام کووک گوێی پێدانەدا فڕێی دایە سەر بێدەکە دەستەکانی بە زنجیر بەستەوە جلەکانی بەشی سەرەوە ن.تی لەبەر کردەوە بەس جلەکانی ژێرەوەی مابویەوە بەچاوە برسیەکانی سەیری ئەکرد زەردەخەنەیەکی شەیتانی لەسەر لێوەکانی بو ن.تیش زۆر ترساو دیار بو)
کووک: هیچ هەستت بۆمن هەیە
(زۆر بەترسناکیەوە سەیری ئەکردم وتفک ئاخر ئەمە چی پرسیارێکە من نازانم چی وەڵامی بەمەوە بڵێم نەخێر لەوانەیە بم کوژێت بڵێم بەڵێ هەرناتوانم بیریشی لێبکەمەوە)
ن.ت: .............
YOU ARE READING
J.K✩Y.N
Mystery / Thrillerچیرۆکەکە باس لە کچێکی هەتیو ئەکات کە بەمناڵی هەڵ گیراوەتەوەو وەکو خزمەت کار مامەڵەی لەگەڵ کراوە وە دواتر پیاوێکی خراپ ئەو دەکڕێت....... دەست پێک 2025/5/12