Hyunjin'de evimin anahtarı olduğu için kapıyı açma zahmetinde bulunmamıştım.
"Sevgilim" dedi Hyunjin."Kocan geldi"
Yatakta doğruldum."Hoş geldi"
"Hoş buldu" dedi.
Üzerine giydiği siyah atlet,altında ki kırmızı eşofman onu çekici gösteriyordu.Gözleriyle süzdü.
"Dediğim gibi giyinmemişsin" dedi.
"Giyinmedim tabii" dedim."Söz dinleyen bir insanım"
Gülümsedi ve bir elini yanağıma koyup yüzüme yaklaştı ve dudaklarımı yakaladı.
Alt dudağı üst dudağımı emmeye başladı.Kolları belimi buldu benim kollarım ise onun omuzunu.Bu gece kendimi ona bırakacaktım.
Elleri bornozumun iplerine gitti ve çözmeye başladı.O beni soymadan önce ben onu soracaktım.Atletini çıkarttım ve direkt göğüslerini süzdüm.
Üzerime doğru gelirken bornozun yarısı üzerimden düşmüştü.Eli çıplak bedenimle temas ederken tüylerim diken diken oldu.
Parmaklarını erkekliğime değdirdi.Dudaklarımdan çıkan inleme ona zevk veriyordu.Eliyle penisimi sıktı ve çekmeye başladı.O dokunurken elim saçlarına geçti.
Yaklaştı ve boynumu öpmeye başladı.Tırlaklarımı onun ensesine geçirdim yavaşça.
Göğüslerim de ıslaklık hissediyordum.
Doğrulup baktığımda Hyunjin göğüs uçlarımı emiyordu.Dilinin hepsini çıkarttı ve belime kadar her yeri yaladı.
Penisimi dişlediğinde gerçekten inlemiştim çünkü acımıştı.Birden doğruldum ve onu yatağa ittim.
Kollarını tuttum ve başının üstünde birleştirdim.Eğilip üstü çıplak bedeninde dudaklarımı gezdirdim.
Diğer elimi de serbest bıraktım ve ona bakarak eşofmanını çıkarttım.Yine gözlerimi ondan almadan külotunu dişledim ve dişimle sürükleyerek onu da çıkarttım.
Karşımda ki görüntüyü asla değişmezdim.
Ağzımı araladım ve penisini aldım.
Emip emip çıkarıyordum ama en sonunda ne kadar girerse soktum ağzıma.
Gırtlağıma kadar geçirmeye devam ettim.
Ölümüm kendi ellerimden olacaktı.O ise dehşet inliyordu çünkü penis onun hassas noktasıydı.
Ağzımı ordan çektim ve bacaklarımı açtım.
Parmaklarımdan yardım alarak deliğimi genişlettim ve erkekliğinin üstünde zıplamaya başladım.
Dehşet acıyordu ama bana zevk veriyordu
En son öyle bir zıpladım ki ikimiz de inlemiştik.Birden omuzlarımdan tuttu ve tekrar altına aldı.Bacaklarımı kaldırdı ve omuzuna dolattı.
İki parmağını deliğime geçirdi.
İnledim.
"Ahhh Hyunjin çok acıyor"
Yüzünde sırıtış oluştu ama durmadan devam etti.Deliğimi daha da açtıktan sonra
Penisini deliğime geçirdi.Her girdiğin de öncekinden fazla inleme çıkıyordu.
Gözlerim acıdan doluyordu ama umurumda değildi.
Ellerim çarcafı sıktı.
Pespembe olan penisini çıkarttı sonunda.Çarçafa akan damla damla kan lekeleri benden çıkıyordu.Dehşet bir acı vardı orada.
Gözlerim kararmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Boy-ChangChan
Teen FictionChangbin hyunglarından birine ilk gunden beri aşıktı.(tüm stray kids üyeleri var) "Ben kazanacam iddiayı Hyung" diye yükseldi Jeongin. Changbin atladı."Ben kazanacam görürsün!" "Eğer ben kazanırsam Chan Hyung'a kucak dansı yapacaksın"