Arabasına adeta attı ve en yakın otele gideceğini söyledi.Yolda bana neler yapacağını tahmin ederken uçak kalkmıştı...
Yirmi dakikalık mesafeden sonra bahsettiği otele girdik.
"Bir günlük oda alabilir miyim?"
Chan rezervasyonu hallederken kenarda onu bekledim.
Elimi tuttu ve kalacağımız odaya doğru götürmeye başladı.
"Geç" dedi kapıyı tutarken.
Geçtim ve onunda geçmesini bekledim.
İçeri geçti.Yakamdan tuttu ve kendine çekip dudaklarıma yapıştı.
Dudaklarımı araladım ve yapmasına izin verdim.
Dişleri üst dudağımı ısırıp çekiştirmeye başladı.
Dişlerini daha sert bastırdığında boğuk bir inleme çıktı dudaklarımdan.
Ensemi kavradı ve duvara yaslayarak dilimi
boğazıma kadar geçirdi.Dilini zevkle emmeye çalışırken nefes almakta zorlandım.Dilini geri çıkardı ve dudaklarımı ısırmaya devam etti.Diz üstüne çöküp şortumun iplerini çözdü ve sıyırdı.Ardından külotumu da sıyırdı ve erkekliğimi yalamaya başladı.
Her yaladığında daha çok inliyordum.
Dişlerini penisime geçirdi ve ısırabildiği kadar ısırdı.
Büyük bir çığlık çıktı dudaklarımdan.
Umursamadan emmeye devam etti.Ayağa kalktı ve T-shirtümü soydu.
Boynumu emerken kollarıma ve göğüs üstüne diş izini bırakıyordu.Elleriyle göğüs uçlarımı sıkmaya başladı.
Başını eğdi ve ağzının içine aldı.Başım duvara çarparken dudaklarımdan çıkan inlemeler durmuyordu.
Kendi de kıyafetlerini hızla soydu ve pantolonunun cebinden bir ip çıkardı.
Cepte ki kalınlığı telefonla cüzdan sanıyordum.Kalın ipi öne çıkararak bileklerimi tuttu.
Bileklerimi iple sardı ve sırıtıp daha da duvara yasladı.
"Asıl ceza şimdi başlıyor"
Kalçamı tutup taşıdı ve yatağa bıraktı.Bağlı ellerim yatakta tutunurken dizlerimin üstünde durmaya çalıştım.
Kalçamda ıslaklık hissediyordum.
"Chan yapma!"
Dili deliğime geçerken Nefeslerim hızlandı.
"Chan yapma diyorum!"
Chan dinlemeden erkekliğini deliğime geçirmeye başladı.
İlk önce yarısını geçirdi.İnlemelerim duraksayınca tamamını geçirdi.
Çığlık gibi inleyince birden kalktı üstümden.
"Çöz şu lanet ipi!"
Gerçekten sinirli gözüküyor olmalıydım çünkü ipi çözmüştü.
Bir anda atladım ve onun bana yaptığının aynısını yaptım.İpi bileğine doladım ve ters döndürdüm.Kahkahası odayı doldurdu.
"Beni becerecek misin yoksa?"
"Göreceksin"
İşaret parmağımı ve orta parmağımı sertçe deliğinden içeri geçirip çıkardım.
Kasıldığı belli olduğunda penisimi deliğine ittirdim ve belini tutup daha da geçmesini sağladım.
Eli bağlı olduğu halde geri döndü ve kolunu kaldırıp kollarını enseme sardı bu da benim onun kolları arasında hapis olmama neden oldu.
Dişleri tekrar dudaklarımı buldu ve öpmeye devam etti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Boy-ChangChan
Teen FictionChangbin hyunglarından birine ilk gunden beri aşıktı.(tüm stray kids üyeleri var) "Ben kazanacam iddiayı Hyung" diye yükseldi Jeongin. Changbin atladı."Ben kazanacam görürsün!" "Eğer ben kazanırsam Chan Hyung'a kucak dansı yapacaksın"