6-Korkma,ben buradayım

86 10 5
                                    

Yazarın ağzından...

Chan, Changbin'in çıplak vücudunu havluya sarıp odasına geri götürmüştü.Dolabından sadece iç çamaşır çıkartan Chan Changbin'e giydirdi ve yatağa yatırdı.

"Biraz dinlen tamam mı Canım?Ben sana kahvaltı hazırlayacağım" dedi Chan onun gözlerine bakarak.

"Peki" dedi Changbin.Her ona baktığın da daha çok aşık oluyordu ve bu onun hoşuna gitmiyordu.Chan da ona aşık olsun istiyordu.

**
Yarım saat sonra,Chan elinde ki tepsiyle beraber  hazırladığı Krep, çikolata sosu,çilek,muz ve meyve suyu ile odaya girdi.

Changbin uyurken Chan onları masaya bıraktı ve yatağa oturdu.Parmağıyla okşadı
Changbin'in yüzünü.

"Changbin'im" dedi Chan.

(Changbin duysa anlık kalp krizi geçirir)

Changbin ise çok kötü bir kabusun tam ortasındaydı.

"Chan..."

Dudakları aralık kafası hareket ediyordu.
Chan kabus gördüğünü anladı.

"Bırakma beni"

Chan Changbin'in elini sıkıca tuttu ve kulağına eğildi.

"Kabul görüyorsun Bir tanem,sakin ol"
Dedi Chan.

Changbin uyanmamıştı.

"Ama gitme" diyordu Changbin.Chan anlam verememişti.

"Seni sevdiğim için gidemezsin Chan!"

Kelimeler boğuk sesi kısık geliyordu ama Chan odaklanıp duyabiliyordu.

Bir kaç saniye boyunca Changbin'i dikkatlice izledi.

Changbin birden doğrulup Chan'ı aradı.

"Gitmemişsin!"

Chan ne diyeceğini bilememişti.Changbin ise direkt Chan'ın boynuna atlamıştı.

Chan,rüyanın etkisiyle öyle dediğine kendini inandırdı ve Changbin'e sarıldı.

"Çok korktum"

"Korkma,ben buradayım"

Chan kendini geri çekti ve Changbin'in alnına öpücük kondurdu.

"Hadi kahvaltı vakti"

My Boy-ChangChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin