13-Yolculuk yaparken yaramazlık...

65 7 1
                                    

Belki de Minho'ya söyleyerek çok iyi yapmıştım.Tatile ihtiyacımız vardı sonuçta.
Onların amacı farklıydı ama olsun.

"Hyung iyileştim galiba" dedi Changbin yattığı yerden.

Elimi alnına götürdüm.Ateşi gerçekten de düşmüştü.

"Harika.Bu arada yarın tatile gidiyor muşuz"

Kaşlarını çattı."Öyle mi?"

"Yani öyle.Gruba yazacağım şimdi"

"Tamam"

Viylarıbıley

Ben
Gençleeer
Yarın bungalov tatili yapicaz
Ona göre
Bir kaç gün kalacaz
Haberiniz ola


Lee Felix

Valizlerimizi kapıdan çıkarttık ve Hyunjin ile birlikte Chan'ın gelmesini bekledik.

"İnşallah orada yaparlar yoksa ziril ziril ağlarim" dedi Hyunjin.Güldüm."Hiç bir şey sexe karşı gelemez.Chan Hyung hoşlanmasa bile sevişecek çok eminim"

Hyunjin yüzüme baktı."Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?"

Bir an durdum.Harbi ya,nasıl bu kadar emin olabiliyordum...

"Bilmiyorum ama öyle düşünüyorum" dedim.Gülümsedi.

O sırada sırf hepimiz aynı arabayla gidebilelim diye Jip kiralayan Chan Hyung evin önünde durdu."Hadi"

Valizlerimizle birlikte bagajın önünde durduk.Bagaj kendiliğinden açıldığı an gözlerim açıldı.

"Selaaaam"
Jeongin ve Seungmin bagajda oturuyordu...

"Selaam"

Valizlerin birini boş kalan yere,diğerini Jeongin'in kucağına bırakmıştık.

Daha sonra arabaya geçtik ve yan yana otururduk.Changbin'in evinin önündeyken Changbin'de geldi."Sen öne otur" dedim bilerek.

"Neden?" Dedi."Çünkü Minsung burda oturacak🤗"

Changbin imayla gülümsedi ve Chan'ın yanında ki koltuğa oturdu.

Minho'nun evinin önüne geldiğimiz de ise Hyunjin en kenara geçti,ben de kucağına oturdum ve Jisung'da Minho'nun kucağına oturdu...

Seungmin'in Ağzından...

Valizler fazla olduğu için Jeongin kucağımda oturmuştu ve bundan ikimiz de zevk alıyorduk.Herkes arabaya bindikten sonra bir-iki saat durmayacağımızı bildiğimiz için ikimizin de aklına aynı şey geliyordu.Oradan bagajın içi gözükmüyordu o yüzden rahattık.

"Batıyor" dedi Kucağımda ki Jeongin.Gülümsedim."Daha ne istiyorsun?"

"Fazlasını" dedi ve arkasına,yani bana döndü.

Ensemi tuttu ve dudaklarımı öpmeye başladı.Dudakları dudaklarımı emerken vücudunu büktü ve iki bacağını belime dolayacak şekilde oturdu.

Beni öpmeye devam etti.Ellerim belini sardı ve öpüşüne karşılık verdim.Kendini geri çekti ve kulağıma fısıldadı."Yolculuk yaparken yaramazlık yapmak iyidir"

Dudağım kenara kıvrıldı

Pantolonunun düğmesini açtım ve beklemeden elimi içeri daldırdım.Kafası geriye eğildi ve ağzından buruk bir inleme çıktı.Elimle ağzını kapattım.

Parmaklarım külotuda geçip sert yere temas etti...

Elimi ağzından ittirdi ve eşofmanımın iplerini çözdü.

O da elini daldırdı ama direkt külotun içine.Kafam arabaya çarptı.Biraz acıdı ama belli etmedim.Penisimi sıktığında yüzüm buruştu.

İkimizde altımızı düzelttik ve uslu çocuklar olmaya devam ettik...

My Boy-ChangChanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin