Kim Taehyung
Dersin başlamasını bekliyordum bir yandan da telefonuma bakıyordum,bakarken farkettim. 10 dakika gecikmişim derse,hemen koşarak amfiye gittim. Jungkook'un olduğu amfideydi dersim fakat amfiye girince jungkook'un olmadığını fark ettim. En yakın arkadaşı jimin di belki o biliyordur diye seslendim.
"Jimin"
"Buyurun profesör kim"
"Jungkook nerede,normalde hiç derslerini aksatmazdı birşey mi oldu,sen biliyor musun?"
"Hayır profesör kim,bana da söylemedi. Sabah aradım fakat açmadı"
"Anladım teşekkürler"
Jimin gülümseyip yerine oturduktan sonra telefonumu çıkarıp jungkook'a yazdım.
Jungkook-Kim Taehyung
___________________________________Kim Taehyung
Jungkook
İletildi
Neden gelmedin
İletildi
Birşey mi oldu
İletildiGarip,neden iletildi diyor. Bir öğrencinin seslenmesiyle irkildim.
"Profesör kim ne zaman başlıyacaksınız acaba?"
"Üzgünüm çocuklar bir görüsme yapmam gerekiyor"
Hemen amfiden dışarı çıkıp jungkook'u aradım. Hâlâ ulaşılamıyordu.
"Lanet olsun neden açmıyorsun"
Ard arda arıyordum altıyı gecmişti aramalarım belki de daha fazla,açmıyordu. Ya başına birşey geldiyse,kahretsin. Son bir kez deniyeceğim eger bunda da ulaşılamazsa jimini çağıracaktım evinin konumunu istiyecektim.
Çalıyordu,2 dakika geçtikten sonra açtı."Jungkook,nerdesin?"
"T-taehyung"
"Jungkook sen iyi misin,sesin neden böyle geliyor. Okulda mısın,nerdesin?"
"Okuldayım,ama gelme"
"Saçmalama jungkook neden gelmiyeyim"
"Lütfe-"
"Jungkook hayır,umrumda değil. Kai'ler mi,yada başka biri sikimde bile değil eğer sana zarar verdilerse bir saniye bile düşünmeden elim kanda bile olsa yanına gelirim,bu yüzden ne kai ne de başka biri umrumda değil"
"Peki.."
Telefonu kapatmadan amfinin kapısını açtım
"Benim acil bir işim çıktı şimdi gitmem gerekiyor,ister kalın ister dersten çıkın"
Kapıyı kapatıp jungkook'a nerdesin geliyorum diye soracaktım fakat telefonun kapandığını gördüm tekrardan aradım fakat ulaşılamadı hızlı adımlarla yürümeye başladım,arkamdan birinin seslenmesiyle durdum.
"Profesör kim!"
Seslenen jimindi yanıma koştu soluk soluğa kalmıştı
"Profesör kim,nereye gidiyorsunuz. Jungkook'a mı"
Bilmiyorum ama içimden bir his jimin'e söylemememi söylüyordu
"Jimin nerden çıkardın bunu acil bir işim çıktı istersen beni fazla oyalama da gideyim"
"Ah..üzgünüm profesör"
Jimin'i arkamda bırakıp koşmaya başladım. Tuvaletlere,kameranın kör olduğu yerlere boş amfilere bakmaya başladım. Koridorun en sonunda boş bir amfi vardı oraya girdim. Birileri vardı.
"Burada ne yapıyorsunuz?"
"Profesör biz burası boş oldugu için sigara içmeye geldik"
"Bahçe neye duruyor,açık hava. Lise gibi içmenize de birşey denilmiyor neden burada içiyorsunuz doğruyu söyleyin!"
Kapıdan konuşmayı bırakıp içeri adımlayarak konuştum.
"Bildiğim kadarıyla ne sigara içiyorsunuz ne de yanınızda sigara var değil mi? Eğer ki içiyor olsaydınız üzeriniz ve bu amfinin içi sigara kokmaz mıydı?"
Yüzleri bembeyaz olmuştu etrafa bakınmaya başladım. En arka sıranın arkasında yerde biri vardı neredeyse gözükmüyordu fakat siyah saçları dikkat çekiyordu. Merdivenleri çıkmaya başladım,çıkmayı bitirdiğimde onu gördüm. Jungkook'u. Kafamı çevirip çocuklara baktım,amfiden koşarak çıktılar. Jungkook'a bakıp hemen yere eğildim.
"Jungkook,ne yaptılar sana?"
Güzel suratı kanlar içindeydi,dudağının kenarında,burnunda ve kaşında. Zorlukla konuşuyordu.
"T-taehyung"
"Özür dilerim jungkook,seni koruyamadım özür dilerim. Herkesten koruyacağım dedim,koruyamadım çok özur dilerim jungkook"
Bu haldeyken bile gülümsüyordu.
Güzeldi,fazlasıyla. Bir insanda olamıyacak kriterlere sahipti,bir erkekti fakat kız güzelliği vardı.Hemen kucağıma aldım ve merdivenlerden inerek amfiden çıktım,otoparka inip arabama bindirdim ve evime sürmeye başladım.
"Taehyung.."
"Efendim jungkook"
"Bir öğretmensin,profesörsün biliyorum,üzgünüm ama engel olamıyorum. Ben..ben özür dilerim"
"Jungkook neye engel olamıyorsun,söyler misin?"
"Duygularıma.."
Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı
"Duygularıma engel olamıyorum,çok üzgünüm bunun olmaması lazım biliyorum ama seni seviyorum taehyung. Senden hoşlanıyorum"
İçime sinmedi ama 4 gundur atmiyorum bolum sinavlardan dolayi idare edinnnn