Namjoon
Ne
Ne yıldızı taehyungTaehyung
Götündeki yıldız namuNamjoon
AyıpTaehyung
Namu,jungkook nasıl bu kadar iyiNamjoon
Sormaya ne dersinTaehyung
Namu beynini peynir ekmekle yedin herhalde!
ÇevrimdışıJungkook
Evde oturmuş telefonumda video izliyordum,kapı çalana dek. Kapıya yöneldim,önüne geldiğimde delikten baktım. Sinirli yüz ifadesiyle kapıyı açmamı bekliyordu. Telefonumdan ise bildirim sesi geldi. Lanet olsun kapının önünde olduğumu anladı. Mesaj taehyung'tan dı,şuanda cevap veremezdim. Taehyung'u bir anlığına unutup kapıyı açtım. Sinirle üzerime doğru geliyordu.
"B-baba.."
"Beni kapının önünde neden bu kadar beklettin jungkook?"
Cevap vermeyip başımı yere eğdim ayağımı yere sürtmeye başladım.
"Yüzüme bak!"
Bir çırpıda sinirle çıkan sesi ürkmeme neden olmuştu. Başımı kaldırıp isteksizde olsan yüzüne baktım.
"Yalan dolan olmadan doğruyu söyle bana, aksi takdirde olacaklardan ben sorumlu değilim jungkook!"
"N-neyi söyliyeyim?"
"Okulda herhangi biriyle ya da bir büyüğünle, ilişki içerisinde misin jungkook?"
Bir süre sustum ardından cevap verdim.
"N-ne alaka,t-tabiiki de hayı-"
Elini masaya sertçe vurmasıyla kelimeler ağzıma tıkıldı.
"BANA YALAN SÖYLEME!!"
"Ben bilmediğim soruları sormam!""B-baba.."
"Bana baba da deme,senin gibi bir oğlum yok. Geç odaya jungkook"
"B-bu fazla değil mi?"
"Az bile."
Kafamı yere eğip ayaklarımı yere sürte sürte isteksiz de olsam odama gittim. Telefonumu dolabın içine saklayıp yatakta oturarak babamı-ah unuttum.. bay jeon'u bekledim.
Ayak seslerini duyabiliyordum. Odamın kapası açıldığı an ayağa kalktım. Sinirle yanıma gelip tüm gücüyle yüzüme tokat attı."Sana bir kere sorucam demiştim jungkook!"
"Ben zaten ğerçeği-"
"BANA YALAN ATMA! Atıcaksan da doğru at jungkook,okulda fingirdeştiğin kimdi!?"
Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Kısık bir sesle "fingirdeşmek mi" dedim. Bay jeon'un duyamıyacağı bir sesle.
"Başımıza fahişe mi kesildin şimdi!"
"Ne?"
"Ne" dememle yatağa iktirilip düşmem bir oldu. Kapının arkasındaki beyzbol sopasını alıp vurmaya başladı...
"Bay jeon.. cidden böyle birşey olmadı"
"Kes sesini,çirkin sesini duymak istemiyorum,kirlisin sen jungkook!"
Donakaldım,"kirlisin sen jungkook"...
Odamın kapısını açıp mutfağa ilerledi çekmeceden birşey alıp hızlıca yanıma geldi...
B-bıçak mı!?