#3#

34 4 0
                                    

"Jungkook"

"Özür dilerim.."

Jungkook arabanın kapısını açıp hızla koşmaya başladı,hemen sürücü koltuğunun kapısını açıp arkasından gittim.

"Jungkook nereye?"

"Senin olmadığın bir yere.."

"Ne!"

Beni aldırış etmeden arkasını dönüp gideceği sırada kolunda hızlıca tutup çektim.

"Nereye gidiyorsun?"

"Neden soruyorsun?"

"Jungkook gitme"

"Ne"

"Gitme,açık ve net. Gitme"

"Ama şey.."

"Ney jungkook,sevmek suç mu. Sevdin diye neden gidiyorsun? Bir erkeğim,bir öğretmenim diye mi,ne fark eder. Öğretmensem ya da erkeksem,sevemez misin beni,sevemez miyim seni?"

"Ne,siz beni-"

"Evet ben seni seviyorum,hata mı. Hata olsun,suç mu suç olsun zerre umrumda değil ne kai'ler ne de başka kimse seni sevmeme engel olamaz. Sikimde bile değiller jungkook anla lütfen ve artık baskalarının seçimlerine isteklerine göre hayatını şekillendirmeyi bırak,lütfen."

Başını yere eğmiş ayaklarını zemine sürtüyordu. Tanrım,resmen küçük çocuklar gibi.. Güzel,fazlasıyla. Hoş,oldugundan fazla. Kelimeler sözcükler yetmez anlatmaya.
29 harf ve kurulabilecek cümleler,imkansız. Onu anlatmak için imkansız. Farklı diller farklı dinler ne fark eder nerede olursam tekrardan bu hayata gelsem bile gözüm sadece onu görüceğinden şüphem yok.

Bana seslenmesiyle kendime geldim

"Pardon dalmışım,ne diyordun"

"Ah hiçbirşey,önemi yok"

Vardı,önemi vardı adım kadar emindim ama bana söylemiyordu,ısrar etmeli miydim?

"Benim gitmem lazım okulda görüşürüz yarın.."

Sesini olduğundan daha düşük bir ses tonuyla

"Umarım..."

Dedi ve arkasını dönüp gitmeye başladı. O ne demekti,umarım ne anlama geliyodu şimdi? Eğer birşey olursa ve onu koruyamazsam bu sefer kendimi affedemem...

2 saat sonra

Kim Taehyung
Jungkook işim vardı yazamadım üzgünüm uyudun mu?
İletildi
Siktir|
Yine mi|
Jungkook?
İletildi
Jungkook ne oluyor bakar mısın mesajlara
İletilemedi
Ne|
Bu ne demek|
Birşey oldu|
Kahretsin ki birşey oldu|
Ve ben yine koruyamadım|
Bebeğimi yine koruyamadım|

BilinçaltıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin