26 FİNAL part1

670 33 122
                                    

.
.
.

Taehyung'un cevherinden;

"Taehyung gitme vakti!"

Elimdeki bavulu odamdan çıkardığım gibi iç çekerek kalbimi tuttum. İki yılın ardından sevgilimi görecektim. Daha da önemlisi dün gibi hatırladığım, yarım bırakmak zorunda kaldığım şeyi tamamlayacaktım.

Sadece iş mi tamamlanacaktı?

Hayır, sevgilimin rızasıyla bizde tamamlanacaktık. Bir bütün, bir kalp bir ev olacaktık. Belki de çamurlu yolları umursamadan en sevdiğim pantolonum ile diz çökerek pisliğe batacaktım. Belki yüzüğümü düşürecektim. Belki yolda çiçeklerim solacaktı.

Ne olursa olsun. Bir tokattı her zaman bunun affı.

Tüm hatalarımla beni kabul eden, daha yıllar öncesinde ilk tanıştığımız günün asiliğiyle beni seven bir çocuktu benim kalbimi açtığım kişi.

Daha aşk nedir bilmeyen gençlerdik biz...

Kavgasız günlerin, çatışma dolu okul yıllarının ardından kocaman adamlar oluvermiştik bir anda.

Nasıl beraber, bir bütün, tek vücut olduğumuz günleri dün gibi hatırlıyorsam, ona aşık olduğum ilk andan tut ilk gördüğüm ana kadar hatırlıyordum.

Son yediğim tokat zihnimi açmış olmalıydı...

Bir zamanlar stres ve gelecek kaygılarıyla dolu günlerim hafızamı kötü etkilemişti.

Unutkanlık çok kötü bir şeydi...

Gerçi, tüm bu şeyleri atlattık değil mi?

Jungkook'un da dediği gibi;

'Geçmişi omzundan at.'

Geçmişi omzundan at taehyung. Sevgilini dinle.

Heyecanım tüm vücudumu sardığı sırada yüzümdeki gülümsememi bir an olsun soldurmamıştım.

Ta ki havalimanına gelip bulunduğum durumun gerçekliğini tekrardan hatırlayana kadar...

İki yılın ardından tüm emeklerimle birlikte geride bıraktığım Fransa ve ben.

Dönmek zorundayım, sevgilim için.

Beni özlediği, kendisini özlettiği her bir saniye için.

Kısacası, dönmeliydim işte.

Cebimdeki yüzüğü tekrardan kontrol ettim ve sesimi kalınlaştırarak gözlerim önünde duran devasa uçağı jungkook yerine koydum. Ardından mırıldandım.

"Güzeller güzelim. Bir şiir yazdım ayrı kaldığımız iki yıl boyunca. Okuyacağım ama bir şartım var, evlen benimle."

Derin bir nefes aldım ve kalınlaştırdığım sesimi çocukça bularak boğazımı temizledim.

"Evlen ki tüm şiirlerim senin olsun. Evet de ki hayatım senin olsun. Al bu yüzüğü, defalarca öptüğüm yüzük parmağında adım olsun."

Ardından hızlanan kalbim ile derin bir nefes aldım.

"Sen benim ol, hayatım senin olsun..."

Ve ardından etrafımda beni izleyen fransızlara kısa bir bakış attım.

Gitme zamanım gelmişti, değil mi?

.
.
.
Taehyung-jungkook

Erkek güzeli
Evi temizledim
Sana kek yaptım
Sen gelmeye yakın fırına koyacağım
Sıcacık yiyeceğiz
Bu güne dair tüm işlerimi iptal ettirdim
Ve en önemlisi abimlerden izin aldım
Şu tatil işi için
Ve seni çok özledim
Çok çok özledim
Bindin mi uçağa

whats your name?✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin