Вибачаюся за помилки, але мені дуже ліньки редагувати. Потім це зроблю.
І дисклеймер: я не показую життя усіх американських підлітків таким. Я просто скучила за ерою американ тіктокерс.СУБОТА, 17:30, У МЕНЕ ВДОМА. 😈😈😈Адреса>>>
Пʼятниця усіх підлітків, що відвідують районну старшу школу, чи просто живуть неподалік, починається з поста у снепчаті свого спільного друга-знайомого. Звісно не усі тут прямо таки дружать, проте чули про чуже існування, чи принаймні знайомий знайомого. Останній тиждень шкільних буднів завжди супроводжується вечірками. Цього разу так званий Майк запрошує усіх бажаючих до своєї хати, та пропонує одягтись у морській темі.
На заняттях, якщо їх так ще можна назвати, всі діти зайняті активним обговоренням дрес коду на майбутній вечірці. Вчителям уже наплювати на байдужість учнів.
Останній дзвоник і натовп вибігає з навчальної будівлі, не звертаючи уваги на побажання директором гарного відпочинку через динаміки в коридорах. Поза школою стоїть галас, і припиняється через 10 хвилин, коли парковка належна будівлі спустошується.
Фелікс направляється додому у компанії Мінхо і декількох сусідських дівчат. Вони голосно регочуть і також продовжують захоплено обмірковувати завтрашній вечір. Через якийсь час усі по черзі відокремлюються у своїх напрямках. Фелікс затягує Мінхо до себе, щоб той допоміг з образом на завтра для себе а потім вони перекочовують до іншого, щоб повторити ті ж самі дії, тільки вже для нього, і Фелікс залишається там на декілька годин.
—Як гадаєш, вона буде там? — Мінхо перемикає канал новин Лос Анжелесу на якийсь дорослий серіал, і спрямовує усміхнений погляд на іншого.
—Зої? — Мінхо киває, і відкидається на подушки, продовжуючи зацікавлено глипати на Фелікса, який лежав на боку, закинувши босі ноги на іншу подушку, поряд з головою Мінхо,— Повинна бути.
—І?
—Що і?
—Ти плануєш щось робити?
—Ну звісно. Я поки не знаю, що саме, але впевнений, що все само собою станеться.
—Ти такий самовпевнений,— глузливо засміявся Хо, і втупився в телевізор. — Сьогодні спекотно.
Хо усміхнувся дивлячись на пару в екрані, що наполегливо намагаються зʼїсти один одного.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Крихітка, що ненавидить мене, але я знаю, що це не так [ТИМЧАСОВО ПРИЗУПИНЕНИЙ]
ФанфикХьонджин відчуває знайомі, розʼїдаючі зсередини ревнощі, ніби у легенях розпалили вогонь, коли він бачить на ній чужі руки, як вона посміхається якомусь хлопцю. З такої відстані не розпізнає лице того йолопа, що фліртує з дівчиною, але Хьонджин вже...