1.Bölüm

640 14 13
                                    

Kıvılcım da eve geçmiştir,her ne kadar da kendi kabul etmese de Doğa,Fatih için çok edişelemektedir ve bir an önce onu görmek istemektedir. Bu isteği üzerine Kıvılcım geldiği gibi Doğa hastaneye gider.

doğa:Pembe Hanım..

pembe:doğa.  (pembe doğaya sarılır)

doğa:iyi misiniz,Fatih nasıl?

pembe:bekliyoruz işte doktoru,Allah'ım oğlumu bize bağışla.

ömer o sırada kıvılcımı defalarca aramıştır ama hiçbir türlü ulaşamamıştır
doktor çıkar

doktor:Fatih Ünal'ın yakınları sizsiniz di mi?

abdullah:evet biziz bir sorun yok di mi doktor bey?

doktor:hayır ameliyat gayet başarılı geçti,zaten kurşun tam dik bir şekilde gelmediği için işimiz o kadar da zor olmadı,bi kaç gün gözetimde tutucaz 1 gün de yoğun bakımda kalcak ama hayati tehlikesi yok.geçmiş olsun tekrar.

pembe:Ay Rabbime hamdüsenalar olsun oğlumuzu bize bağışladı,Abdullah bey kurban keselim

abdullah:dur bi hanım burdan çıkalım onu da hallederiz

doğada haberi aldığında çok mutlu olmuş ve hemen fatihle konuşmak istemiştir.

ömer:Allahım sana şükürler olsun yeğenimi bize bağışladın.

doğa:siz hâla burda mısınız,o nerde? bi de geçmişsin karşımıza fatih kurtuldu diyr dua ediyorsun.(görkem ve ömer için)

pembe:siz gidin biz bekleriz fatihi

abdullah:hayır pembe hanım siz doğayla gidin mustafayı da yolla biz bekleriz (abdullah,ömer,metehan,mustafa)

pembe:yok ben oğlumu görmeden şurdan şuraya gitmem!

abdullah:ben çıkınca size haber vericem,biraz dinlen zaten tansiyonun iyi değil.

doğa:evet Pembe Hanım biz gidelim annemlerde orda zaten

pembe:iyi,tamam ama ne olursa olsun bana haber verceksiniz.

abdullah:tamam sen müsterih ol.

doğa ve pembe Ünallara geçerler pembe içeri girdiği gibi nursema pembeye koşup sarılır pembe ağlamaya başlar

nursema:anne,fatih nasıl

pembe:iyi iyi çok şükür iyi

nursema:ayy çok şükür tamam ağlama annecim sende gel içeri bi soluklan

kıvılcım:hoşgeldiniz pembe hanım,ben artık çıkayım tekrardan çok geçmiş olsun

nilay:kendi evinize mi yoksa ömer amcamın evine mi??

nursema:nilay!

pembe nilaya ters ters bakar

pembe:sağ olun kıvılcım hanım ama otursaydınız biraz daha

kıvılcım:yok pembe hanım teşekkürler ben geçiyim,doğacım hadi.

doğa:yok anne ben biraz daha kalıcam sonra gelirim

nilay:doğa fatihe mi döndün sen şimdi ben anlamadım?

pembe:nilay sanane,bir şeye de karışma!

kıvılcım tam evden çıkacakken görkem içer girer ve pembe ayağa kalkarak üstüne doğru saldırır. Kıvılcım doğa ve nursema pembeyi tutmaya çalışır

pembe:senin ne işin var burda ahlaksız defol git!

görkem:biz yanlış bişey yapmadık ben fatihi seviyorum ömer peşimden koştu ama ben yüz vermedim

kıvılcım:ne dedin sen? hala utanmadan ömeri mi suçluyorsun?

doğa:siz isterseniz yukarı çıkın pembe hanım daha da kötüleşmeyin.

nursema pembeyle birlikte yukarı çıkmıştır bu arada ömer hâla kıvılcıma ulaşmaya çalışıyordur ama bir türlü ulaşamıyodur. giray ise doğadan haber bekliyordur.görkem yukarı çıkıp eşyalarını hazırlar ama bu işin peşini bırakmamakta kararlıdır. sonunda doğa girayi arayıp haber verir.

giray:doğa nerdesin sen bekledim aramadın?

doğa:farkındayım hastaneden yeni geldik yine karıştı burası.

giray:daha duracak mısın almaya geliyim mi? hem geçmiş olsunda derim.

doğa:iyi sen bilirsin haberleşiriz öptüm.

giray:tamamdır bende öptüm.

o sırada kıvılcım ve ömerin durumu hâla belirsizdir ömer kıvılcımı geri istemektedir ama ona bi türlü ulaşamamaktadır kıvılcım ise aslında ömere güvenmektedir ama görkemin dedikler onu içten içe kemirmektedir.

Kızılcık Şerbeti 3.SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin