2.Bölüm

386 9 3
                                    

yazar:beren
instagram:sibell.fc
Giray Doğa'yı almak için Ünallara gelmiştir. Ömer Kıvılcıma ulaşamayınca evine gitmesi olayları biraz daha yatıştıracaktır.

doğa:hoşgeldin gel içeri.

giray:olur geliyim Pembe Hanım içeride mi?

nilay:oo giray sen mi geldin,gel annem de iner birazdan. bişey alır mısın?

giray:teşekkür ederim,yok hiç gerek yok Pembe Hanım'ı görüp doğayı alıp gidicem.

pembe ve nursema aşağı inerler

pembe:Giray hoşgeldin

giray:hoşbuldum pembe hanım çok geçmiş olsun

pembe:sağ ol çocuğum neyse ki daha iyiymiş durumu şimdi nursema konuştu.

doğa:e biz kalkalım artık tekrardan çok geçmiş olsun pembe hanım.

pembe:sağ ol canım yarın cemreyi getirecek misin?

doğa:yarın benim okulum var getiremeyebilirim ama anneannemler gelmek istiyordu belki onlarla gelir.

pembe:tabii tabii bekleriz

giray doğayı evine bırakır ama doğa tam arabadan indiğinde ömerde siteye giriş yapmıştır.

doğa:ömer abi senin ne işin var burda?

ömer:doğacım anneni merak etiim arıyoeum açmıyo bi konuşmak istiyorum.

doğa: iyi peki madem ben çıkıyorum gel.

ömer ve doğa eve çıkarlar kapıyı kıvılcım açar ama ömerle konuşmaya henüz hazır değildir ömer içeri girer.

kıvılcım:söyle ne oldu?

ömer:kıvılcım nerdesin sen arıyorum açmıyorsun bi izin ver kendimi açıklıyım

kıvılcım:nasıl yattığınızı mı açıklıcaksın bırak ömer ya!

ömer:ya kıvılcım öyle bişey yok ayrıca ben seni aldatmadım sarhoştum yani bilmiyorum ne ne oldu ama hiç sevmedim fatihi de boşansın diye defalarca söyledim ama. ayrıca sen de açıktan ertuğrulla beraber olduğunu söyledin?

kıvılcım:ömer ben ertuğrulla birlikte olmadım! evet birbirimizden hoşlandık ama olmadı.

ömer:iste bizde aşk yoktu.

kıvılcım:ömer sana o kadar güvenmek istiyorum ki ama hep bir şeyler eksik güven eksik. neden bana hiç birşey anlatmadım?

ömer:biz biteriz diye korktum kıvılcım.

kıvılcım:biz asla bitmezdik ömer ama sen her seferinde böyle yaptığın için tükeniyoruz.

ömer:kıvılcım yapma nolursun

kıvılcım:ne istyosun ömer?!

ömer:bizi istiyorum evimizi istiyorum sadece bizi başka hiçbişey istemiyorum nolur bitirme bizi biz herşeyi aştık nolur..

kıvılcım:ömer.. bizim zamana ihtiyacımız var birbirimize değil.

ömer:bize bir şans daha ver söz veriyorum senden asla bir şey saklamıcam kıvılcım. her şey bir yana sana olan aşkım daha ağır basıyor,yapma..

kıvılcım:ömer..
ömer kıvılcımı kendine çeker ve sarılıp öpüsürler
bu sırada Ünallarda sular durulmamakta birlikte daha çok karışıyordu. Rüzgar ünallara geçmiş olsuna gidip nursemayla ilişkilerini bir üst seviyeye taşımışlardır

rüzgar:pembe hanım yurt dışındaydım iş için gece döndüm aslı öyle söyledi çok geçmiş olsun. nursema sen nasılsın?

nursema:iyiyim daha iyiyiz fatihde çok şükür yoğun bakımdan çıktı

pembe:sağ ol oğlum daha iyiyiz

nursema:ben çay getiriym

rüzgar:e bende bi su alıyım nursema
-nursema biz şimdi neyiz?

nursema:ne olmalıyız?

rüzgar:biz olmalıyız ayrı ayrı sen ben olmuyor biz olalım yorulmayalım istiyorum

nursema:rüzgar ben ne diyeceğimi bilmiyoeum ki

rüzgar: evet ya da hayır de bizde daha çok hasret çekmeyelim

nursema:evet o zaman
der ve rüzgar sarılır

-rüzgar dur biri görecek (tebessümle)

rüzgar tam lafa girecekken pembenin onları izlediğini görür

NOT📣 tamamen kendi kurguladığım bir yazıdır, 3. sezon diziden çıkacak olan karakterlerde vardır onların yerine farklı karakterler bu hikayede yer almamaktadır. keyifli okumalar:)

Kızılcık Şerbeti 3.SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin