4.Bölüm

377 9 3
                                    

yazar:beren
instagram:sibell.fc

nursema babasının bu işe ne kadar karşı çıkacağını bilse de adım atmak için heveslidir.ancak bu işleri daha da kötüye götürmektedir.

rüzgar:artık babana söyleyelim mi nursema ne dersin?

pembe:dur çocuğum şimdi zaten ortalık karışık.

nursema:bence de rüzgar biraz daha bekleyelim
-demiştir ama abdullah herşeyi zaten duymuştur.

abdullah:beklemene gerek yok çünkü böyle bişey olmayacak nursema. sen ofise geldiğinde ben uyarmadım mı seni? hâla ne yüzle burdasın.

rüzgar:abdullah bey size alevin ex i olmam mı battı?
biz nursemayla-

abdullah:siz diye bişey yok olamaz olmayacak sende defol git!

nursema:ben çocuk değilim ayrıca en son böyle dediğinde anneme gelip ben alevi seviyorum boşanmak istiyorum demiştin?!

pembe eskileri hatırlamıştır ve gün geçtikçe de o üzüntü içini kemirmektedir. nursemanın bu sözünden sonra abdullah nursemaya el kaldırır

rüzgar:hop hop abdullah bey yavaş gelin şekeriniz tansiyonunuz oynamasın

pembe:abdullah bey kıza el kaldırmak ne!?

nursema:bırak annecim babamın yapmadığı şey değil.

pembe:ne dedin sen?

rüzgar:abdullah bey siz nursemaya nasıl el kaldırırsınız? hiç mi utanmıyorsunuz doğru utanmayı kime soruyorum ki,yürü nursema!

nursema:rüzgar gelemem annem çok üzülür,zaten iyi değil

rüzgar:nursema yapma hadi

abdullah:sen benimle nasıl böyle konuşursun hadsiz! defol evimden defol,kızımı da rahat bırak!

rüzgar evden çıkar ve herkes odasına dağılır o sırada kıvmerin evinde aşk ateşi bacayı sarmıştır.kıvılcım ömere her ne kadar güvense de içinini düsünceleri içini kemirmektedir kıvılcım her ne kadar tedirgin olsa da ömere belli etmez.

ömer:seni o kadar özlemişim ki'

kıvılcım:ben de aşkım birlikte kahvaltı hazırlamak?

ömer:birlikteyse hmmm??

kıvılcım:yürü hadi yürü ahahah!

ömer:ama sen bu kadar güzel hazırlarsan ben doymam kii,

kıvılcım:doymayacak ne var hayatım,dünya kadar şey hazırladık?

ömer:sence ondan mı bahsediyorum?

kıvılcım:hahaha diyosuuunn;)

kıvmer evlerinde güzelce yemek yerken ünallarda  kahvaltılan sonra abdullah herşey için pembeden özür diler ve onu tekrar kazanmaya çalışır abdullahtan beklenilmeyen bir U dönüşü olmuştur ama pembe beklenildiği kadar kolay affetmez.

abdullah:afiyet olsun ben kalkıyorum,pembe hanım biz bi aşağı inelim mi?

pembe:tamam in sen geliyorum şimdi.
-ne oldu Abdullah bey. bak yine o kadını konuşacaksan hic ağzını açma kıyameti koparırım!

abdullah:onu konuşucam ama merak etme bi dinle.
-alev gitti. ama bana inanmayıp güvenmediği için,bende anladım ki hep ben çabalamışım. ben benim için çabalayan birini istiyorum

pembe:kimi istiyorsun,yüzsüzlüğün bu kadarı!!

abdullah:pembe inanmayacaksın ama ben kimseyi değil seni istiyorum ben senin kıymetini bilemedim. evet biraz sivri dillisin her şeye müdahalesin herşeyi kötüye yoruyorsun ama olmuyo.

pembe: belki de sen kimseyi bulamayacağını alevin de sana dönmeyeceğini anladığın için bunu yapıyosun? hem beni sevseydin bitti demene rağmen o şırfıntıya ev açmazdın. sen beni hiç sevmedin ki. ama ben görücüyle evlenmemize rağmen sana aşık oldum sevdim seni.

abdullah:pembe bende seni sevdim ne kadar inanmasan da ama koptuk olmadı ama şimdi kimseyi istemiyorum ve sana söz veriyorum seni asla üzmeyeceğim sen müsterih ol.

pembe:bakarız..

pembe her ne kadar geçiştirmeye çalışsa da abdullahın söyledikleri çok hoşuna gitmiştir ona inanmıştır. bu sırada rüzgar nursemayı evden çıkarmaya çalışmaktadır.

rüzgar: hadi be nursema hem artık sevgili değil miyiz kop gel günahlarından.

nursema: rüzgar şimdi olmaz bak inan çok gelmek istiyorum ama gelemem.

rüzgar:of oooff ben hep böyle özleyecek miyim seni?

nursema:e biraz,şimdi şey diyeceksin fazla naz aşık usandırır ama yapacak birşey yok

rüzgar:ben onlardan değilim,usanmam..

fatihin hafıza kaybı hâla devam ediyordur ve doğayı sürekli darlıyordur,doğa da bu durumda birini bırakmak istemede bu durum girayın hoşuna gitmemektedir.

doğa:giray beni fatihlere bırakır mısın hem cemre de babasını özledi.

giray:e cemreyi bırakıp biz gezelim he ne dersin?

doğa:yok bende gideyim hem pembe hanımı da görürüm.

giray:git tabii doğacım git sen. ya doğa yeter ne zamandır ağzımı açmıyorum ama fatihin yanına gitmeni istemiyorum!

doğa:giray sen ne diyosun?!

giray:duydun iste hem böyle bi durumda benim exim gelse ne tepki verirdin?

doğa:ikisi aynı durumlar değil!

giray:peki o zaman doğacım size güle güle ben şirkete geçiyorum!

giray şirkeye geçmiştir ancak doğanın fatihe dönmesinden korktuğu için pembeyle konuşmaya çalışacaktır ancak bu çabasından sonuç alamayacaktır.

umarım beğenirsiniz keyifli okumalar:)

Kızılcık Şerbeti 3.SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin