5.Bölüm

239 10 2
                                    

yazan:beren
instagram:sibell.fc

giray şirkete gidip pembeyi arayıp şirkete çağırmıştır pembe nilayla ilgili konuşacağını sandığı için gitmiştir ama beklediği gibi olmamıştır.

giray:pembe hanım hoş geldiniz buyrun ne alırsınız?

pembe:yok bişey almıyım direkt konuya geçelim.

giray:ee evet şöyle söyleyeyim doğayı evinizden uzak tutun. ben benim görüştüğüm kişinin eski eşinin evine gitmesini istemiyorum. sizin yardım edeceğinizi biliyorum.

pembe:yanlış biliyorsun o zaman. hem sen bunu doğaya bu şekilde söyleseydin eminim kıyameti koparırdı okumuş görmüş kendi kararını verebilen biri,beni irdelemez. isterse gelir kalır gider.

giray:e tabii sizde bu durumdan memnunsunuz görkeme göre doğayı istiyorsunuz!?

pembe:işte bu da seni irdelemez, istersem çağırırım istersem o gelir bunu doğayla konuş çocuğum beni de bu işe karıştırma!

pembe şirketten ayrılır ancak bunu doğaya anlatır doğay cephesinde soğuk rüzgarlar eserken kıvmer tarafında bir o kadar sıcaktır.

kıvılcım:aşkım ben çıkıyorum

ömer:ee kıvılcım hanım aynı yerde çalışıyoruz bekle de karımı işine bırakayım

kıvılcım:peekiii ömer bey bekliyorum.

metehan: oo benimkiler yine mi gidiyor?? baba beni de atsanıza bende şirkete geçicem

ömer:oğlum atla taksiye git

kıvılcım:gel tabii metehancım gel

ömer:iyi madem emir büyük yerden hadi gidelim

kıvılcım ve ömer şirkete metehanı bıraktkktan sonra bir kafeye gidip kendilerini rahatlatırlar.

kıvılcım:hayatım burayı o kadar seviyorum kii.

ömer:bende ama burdaki iki şeyi seviyorum

kıvılcım:a a neymiş o iki şey

ömer:burda kahve içmeyi ve burda seninle kahve içmeyi

kıvılcım:haha hadi ömer şirkete geçelim geç kalıcaz

ömer:pekii kıvılcım hanımm önden buyurunuzz

onlar şirkete geçerken fatihin doktor kontrolleri devam ediyordur ama artık fatihin durumu daha iyidir ve unutkanlığı yavaştan geçmiştir. ama doğayı hâla sevdiğinden ve onunla evlenmek istediğinden hastalığını kullanmak istemiştir. giray ise pembeyle konuşmasından bir sonuç alamadığı için doğa ile konuşmaya karar verir ama bu ilişkilerinde daha büyük sıkıntılara kapı açar.

doktor:evet fatih bey durumunuz beklediğimizden iyi kısa sürede toparlıyacağınızı düşünüyoruz. geçmiş olsun.

fatih:teşekkür ederim doktor bey görüşmek üzere.

pembe:ay oğlum rabbime hamdüsenalar olsun artık sağlığına kavuşacaksın.

fatih:çok şükür annecim

abdullah: çok şükür.
pembe hanım işin yoksa çalışma odasına gelir misin?

pembe:işim var. fatihin yanındayım.

fatih:sen git annecim ben yatıyorum zaten.

pembe:iyi peki yavrum iniyim madem.

pembe abdullah ile konuşmak için aşağı inmiştir fatih de hemen doğayı arayıp onu özlediğini ve gelmesini istediğini söylemiştir.

fatih:karıcım ne yapıyorsunuz,kaç gündür özlemediniz mi beni?

doğa:özledik özledik tabii ama sana bişey söylemem lazım size gelince konuşalım olur mu?

fatih: ne oldu doğa?

doğa:önemli bişey değil merak etme gelince konuşacağız zaten.

doğa fatihle konuştuktan sonra evden cemreyi de alıp ünallara geçmiştir aynı zamanda pembe ve abdullah yine aynı konuyu konuşmak için oturmuşlardır. (burası biraz uzun🙃)

pembe:evet abdullah bey dinliyorum yine ne oldu?

abdullah:pembe hanım,alev gitti

pembe:hıh (hafif tebessümle)
ne oldu şimdi abdullah bey ben sana demiştim di mi

abdullah: aramızda gizli saklı kalmasın diye çağırdım seni.

pembe:iyi kalmasın o zaman

abdullah:pembe hanım nasıl dicem bilmiyorum ama ben alevin seni itmediğini mustafanın yalan söylediğini duydum sonra aleve gittim ve bir ev açtım biz yaklaşık 2 aydır o evde birlikteydik iş yemeği falan yoktu.

pembe duydukları karşısında ayağı kalkarak bağırmaya başlar

pembe:ne dedin sen? bunca zaman bana yalan mı söyledin?senin doğum gününde bile ne kadar uğraştım teşekkür bile etmedin  hiç ilgi göstermedin sebebi alevden hevesini almandı di mi!?

abdullah:pembe zaten ev açtığımı biliyodun aramızda gizli saklı kal-

pembe:ne gizlisi sen zaten yeterince beni ayakta uyutmuşsun şimdi alev gitti geri geldin.ev açtığını biliyodum ama ikinizin o evde- ay allahım sen yardım et. sana yazıklar olsun.

abdullah:pembe..

pembe:benden defalarca özür diledin ben sana olan sevgimden gururumu hiçe saydım ama sen yine aynı şeyi yapıp benim yanıma geldin niye sevgilin gitti diye!! öyle kolay kandırıp barışamayacaksın artık abdullah bey!

pembe evde kıyameti koparırken nursema mustafa ve nilay aşağı iner ama abdullah hiç beklenmedik tepkilerle karşılaşır.

nursema:anne!

pembenin eli ayağı titreyerek ağlıyodur. herşeyi anlatır.

mustafa:sana yazıklar olsun baba anneme yaptıkların yetmedi mi?

abdullah:mustafa haddini aşma!

nursema: ne diyosun sen baba anneme kaç kere bu acıyı yaşattın haberin var mı? bence gitsen iyi olur.

abdullah bu tepkiler üzerine biraz kafasını toparlamak için evden çıkar tam da bu sırada doğa ünalların evine gelmiştir ama o da hiç beklemediği bir manzarayla karşı karşıyadır.

                            5.BÖLÜM SONU
umarım beğenmişsinizdir. sonuna kadar okuduğunuz için teşekkürler:)

Kızılcık Şerbeti 3.SezonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin