8.fejezet: Ki ez a lány?

2 0 0
                                    

Közben Miyuki is a nappaliba ért.


Tracker: Miyuki...jobban érzed magam?


Miyuki: Már sokkal jobban vagyok.


Diane: Ennek örülünk, már aggódtunk miattad.


Daniel: Én is örülök ennek. Legközelebb szétrúgom a seggét ennek a Aarnenak!


Egyszer csak megjelent egy tinédzser lány és Danielhez szolt hozzá izgatottan.


?????: Te lennél Titokzatos?!


Mindenki odanézett a lányra, majd Daniel kérdezett.


Daniel: Ő....Te meg ki vagy?


?????: Te meg Super lady vagy! Te meg Fiery! És te meg More Than Samurai! És téged se hagylak ki Strong Iron!


Joe: Ja, azok vagyunk...de te ki vagy?


Sarah: Sarah vagyok, és az anyámat kisértem el a munkahelyére és megláttalak titeket!


Artur: És ki az anyukád?


Majd hirtelen megjelent Connie. Az az ügynök, aki Daniel házánál volt. Ő értesíti a központot, ha szörny jelenik meg a föld valamely pontján. Illetve egyben a szuper hősök papírügyeit is intézi, szóval egy fontos ember a csapaton belül.


Connie: Ne haragudjatok, ő az én lányom. Mondtam neki, hogy azzal a feltétellel jöhet velem a munkahelyemre, ha nem zavar titeket.


Daniel: Egyáltalán nem zavar, csak meglepődtünk, felőlem maradhat.


Sarah: Na ezért te vagy a kedvencem, Mystical! El sem hiszem, hogy találkozhatok veled, ráadásul úgy találkozom veled, hogy nincs rajtad a maszk! Beléd ne zúgjak!


Daniel: Ha elmondod bárkinek is, akkor máris a "kedvenc szuper hősöd" nem is akar látni többet téged.


Mondta komoly hangvételben Daniel. Sarah nagyon megilyedt, de Daniel a következőket mondta:


Daniel: *nevetés* Csak vicceltem, de tényleg ne mond el senkinek.


Sarah: Értettem!


Tracker témát váltott


Tracker: Nos, hogy Daniel és Miyuki is itt van, szeretném nektek mondani, hogy hamarosan vége a nyárnak és hamarosan kezdődik nektek az iskola, hiszen a oktatás fontos még egy szuperhős számára is.


Daniel: És melyik gimibe megyünk?


Tracker: Először úgy gondoltam, hogy a város leghíresebb gimnáziumába iratlak be titeket, de meggondoltam magam. Mert egy jó gimnáziumban a legjobbak oktatnak, de pont nektek szükség van kihívásokra, ezért egy sokkal rosszabb iskolába iratlak be titeket, remélem nem lesz probléma nektek.


Ez a gimnázium az átlag alatti szinten van. Danielnek és Miyukinak azonnal odaadtak egy-egy dokumentumot az iskolával kapcsolatban


Miyuki: Miért kell egy ilyen alacsony színtű gimnáziumba menni?


Daniel: És miért ne mehetnénk a legjobb gimnáziumba, ami a városban van? Legalább kitűnő diákok leszünk ott mindenképpen. És egy jó egyetemre tudnánk elmenni később.


Tracker: Az egyik indokot már elmondtam, hogy nektek szükség van a kihívásokra, és hogy így kell kitűnő diáknak lenni. Akkor is, ha nincs annyi esély rá, hogy bekerültök egy jó egyetemre. A második indok az pedig a személyazonosságotok elrejtésére jó. Mindenki tudja, hogy Mystical és More than samurai még csak gimis korban vannak, és arra számítanak, hogy biztos egy jó gimnáziumba fognak menni, és senki nem keresne titeket egy átlagon aluli iskolába.


Miyuki: Oh...hát jó. *nem jó*


Daniel: Úgy nézem más választásunk úgy sincs.


Sarah megleste Daniel iskolájávak kapcsolatos információkat.


Sarah: Te jó ég, Mystical-lel és More than samurai-jal fogok egy suliban lenni!


Daniel: Hívj csak minket Danielnek és Miyukinak.


Sarah: Oké...egyébként melyik osztályban lesztek?


Sarah újra megleste Daniel papírját. Daniel megmutatta és elmondta Sarahnak. 


Daniel: Gondolom ebbe.


Majd Miyuki paírját is megleste.


Sarah: Osztálytársak leszünk mindannyian!


*megölelte kettőjüket*


Miyuki: Tényleg? Ez nagyszerű *szarkazmus*


Tracker: Holnap már iskolakezdés van nektek, szóval készüljetek a holnapra és probáljatok meg  a legjobb tanulok lenni.


Daniel: Nos Miyuki, ha ez az egyetlen mód, hogy leérettségizzünk, akkor bele kell adnunk mindent!

Fázis (Phase)  | Dennis Pater |Donde viven las historias. Descúbrelo ahora