— моя матуся відправила мене в нову школу, треба з кимось познайомитись.
дзвінок на урок задзвонив і всі сіли на свої місця. я сиджу біля якоїсь рандомної дівчини. трошки руда.. малює якихось персонажів, в неї там мексиканці, японці.. це вогонь і вода?
— Ксенія!! ви тут? - сказав вчитель.— Ац, ой вибачте будь ласка. - я встала збоку від свого місця.
— Я Ксюша! приємно познайомитись. - весь клас почав розмовляти шепотом, а також ця руда розмовляла російською з якоюсь дівчинкою. вона в окулярах як і я, цікаво.— сонце, падажді сєкунду.. прівєт, я Поліна! ти ксюша да? пріятно познакомітся... а ти шарішь за мортал комбат???? я вот люблю рісовать!!
— ееее вибач, я мабуть не зможу тобі допомогти.. ееее я люблю аніме та шарю за математику..
— О МАТЕМАТИКА!! тогда ти станєш моєй лучшой подругой ееее даш спісать ілі ти сєгодня без дз? доречі до тебе як говорити..
— говори як хочеш, мені всеодно. та так, я ще тільки прийшла в школу в мене не буде дз...
— блііін как жаль, а ти знаєш софу??? она лєгєнда.
— єєє тепер мабуть знаю..
— СОФА ІДІ СЮДА ПЖПЖПЖПЖПЖ
софа це та дівчинка в окулярах, зрозуміло..
— ви мєня звалі? а ксюша ти українською... ти ж ксюша так? я софа, приємно познайомитись!!
в неї теплі руки, ого..
от автора: ХПХПХХПЖАЖАХАХАХ ЧИТАЙТЕ НАЗДОРОВЬЕ😈😈😈😈 софа лега она нам сделала презентацию я её приравниваю к богам🙏🙏🙏