фізика

28 2 0
                                    

як чудово ми провели час насправді. ми вже всі розійшлись та десь через годинок 4-5 будуть заняття. хто знав що вони й без нікольского мені шмот знайдуть.. і мене тривожить факт того що мені подобається поліна... ч її начебто не люблю і все таке але.. в неї ж цей є як його... Джонні Кейдж начебто. вона взагалі якось помішана на цій грі. так я піду зроблю дз на завтра, бо я чула що в бойко дуже багато задають.

так ну наче я все доробила.. СКІЛЬКИ ?! чому залишилось до будильника 2 години.. добре я лягу хоч на трошки.

— Мила, вставай!! в тебе першим фізика, ти ж не хочеш запізнитись?! — кричить мама.

— Ну мамаа.. - я почала вдягатись.

в школу йти було не довго наша нова квартира була на троянді (1). я сіла на своє місце біля поліни, але вона як завжди запізнюється. мені взагалі не подобається її підготовка... вона завжди просила в мене дз, малювала на уроках та завжди їла на уроках.

урок вже почався. Я єдина хто не боїться нашого фізика в класі. мені про нього багато чого розповідала Поліна...

— Ізвініте за опозданіє!! - легко зробивши поклон Поліна все ж таки прийшла. (це в неї від японців) в нас нова тема, а вона знов малює. блін але як гарно..

я звісно не памʼятаю хто це

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

я звісно не памʼятаю хто це.. але вона круто малює. цікаво що їй поставить фізик за класну роботу..

а софі сьогодні немає.. як і юлі теж. цікаво, а хто така Аліса.. про неї багато розповідала Поліна. я вже про всіх все від поліни знаю, але тільки Поліну я не знаю...

слова автора: ХПХПХАХХАХАХАЗ ТАКАЯ ЛЕГА 260 СЛОВ +- КАЄФ

(1) троянда - місце біля школи бойко, старе кафе яким іноді називають місце біля нього харківʼяни в автобусах і так далі

"Ksusha yebanka"Where stories live. Discover now