випускний 9 класу

21 1 0
                                    

все місто шукає Софі, принаймні ті хто її знав,
але школа не змінює свій розклад та ми готуємось до танця на випускний, бо через маленьку кількість учнів з нашого класу які залишається на 10 клас, наш клас розʼєднають та додадуть до паралелей. поліна все так же не знає про фізико математичний ліцей. я не можу наважитись на цю розмову.

через відсутність Соф.. через відсутність пари для танця у Сєрьожи їй хотіли зробити мене, але Поліна швидко забрала мене з лап гетеро монстрів. (доречі через це сєрьожи не буде на танцях) повільний танець як в таборах нашої школи, ми один раз були там разом з Поліною. ми багато раз повторювали танець на випускний. ногу вправо, потім назад.. цей вальс... ще й музику обрали «Старі Фотографії» від скрябіна. аж плакати хочеться.
мені вже поліна нагадує що я сігма вумен, а не плакса.

...

цей день настав. поліна у костюмі, я теж (за це нас чуть не обматерила класуха, ну блять хто придумав ці спідниці)
я довго збиралась, потім допомагала поліні, в неї мала бути сама чудова зачіска!!

шпильку туди, ще й справа. трохи лака для волосся, і духарікі її вишневі.. ммм..

вкінці кінців ми всі були готові.
ми прийшли в школу, це виглядало наче випускний в 11 класі..

ми стали на місця, раз два три й музика почалася. шаг в право, шаг назад все далі було ідеально. але одне слово було ой яким марним.

— жаль..

— что случилось, мояшкінса?

— ой, та нічого..

— говорі, что случилось?

почати суперечку прям в танці це жахливо.

— вдих видих... я піду з бойка в наступному році. мене не буде тут в 10 класі.

— Что? ксюша ти серйозно? я ж не смогу бєз тєбя!!

— тихіше, будь ласка.. спокійно. так сказала моя мама.

— ето в Харьковє?

— що саме?

— ну, ліцей, тєхнікум ілі школа просто

— ой, а я й не знаю..

— а вдруг она в другой странє?? ти англійський знаєш?? шпрехен доіч ?? єдине що ти зможеш сказати це «Ksusha yebanka»!! и то тєбя нє поймут.. Ксю, я пєрєживаю за тєбя.

— ти серйозно?? ти будеш зараз казати це замість підтримки?? я не розумію. ми можемо не говорити через це місяцями, а ти піклуєшся про мови??

останню частину танцю ми провели мовчки.
сразу після танцю я побігла з випускного, я побігла туди, де зазвичай Софі сиділа з Поліною.

так ось чому Поліна про мене не піклується.. Софі.

як вона плакала коли Софа зникла.. а як вона називала її.. навіть в перший раз коли я прийшла софі була не «софі», а «сонце». все зрозуміло. А ХТО ВІДНІС МЕНІ ФРУКТИ ВІД ПОЛІНИ.. а хто завжди був третім в наших відносинах.. завжди я, Поліна І Софа... вона заважає.

слова автора: ОПА ОПЯТЬ Я ЮЗАЮ ЧАСТЬ ОТ ИДЕИ СОФИ (я ее фанатка теперь💋) крч софи ниче не думай мы все тебя обожаем плюс ксюша не считает себя каноном в этом фф (яндере тем более, я уверенна) + я опять собираю збір на свою труну так как ксюша меня отпиздит походу за яндере истерику.

"Ksusha yebanka"Where stories live. Discover now