печера 2.0

11 1 0
                                    

я зайшла в печеру, вона темна, але в мене є ліхтарик.
тут красиво та більш сухо ніж на вулиці.

стоп, що..?

—СОФІ ЦЕ ТИ?

я бігла як тільки могла. я чуть не впала та нога яка ще повністю не загоїлась знову почала боліти.

так це була Софі, лежала, майже не дихала. я зробила те що могла: перша медична, потім вода і йогурт.

її емоції не можна було передати словами, вона раділа, задихалася від стресу, давилася йогуртом та хотіла обійняти мене. я спасла їй життя. та я хотіла цього

***

я обійшла млин, ніяких слідів софі.. хоча..? я тільки чую її сльози, вони дзвонять в вухах як тільки ти загубилася

— софі, скажи что ти тут.. ілі дома, только пожалуйста, нє умрі. я нє переживу такого ісхода. я пахала в спортзалє чтоб защіщать друзей, а нє копать ім могілу.

цей плач, він як коли ти в третьому класі разом зі мною грала у мʼяча і я тобі випадково в голову попала. він не змінився, хоча мабуть його я й чую.. я знайду тебе сонечко.

***

ДА КАК ТИ МОЖЕШ ТАК ГОВОРІТЬ, Я ТВОЯ ДІВЧИНА

***

хлопці.. вже темно, ми загубились.

***

ДІВЧАТА.. ВИ ДЕ БУДЬ ЛАСКА СКАЖІТЬ ЩО ЦЕ ЖАРТ

***

Ілля, слухай, а де Федя??

***

я так чекала на тебе, Ксюша!!

***

це голоса. вроді просто Поліна, Сережа, Аня та Софа.. але кожен показує мій стан. гнів, факт того що від ситуації ми получили тільки погане, надлишки довіри, зрада, бажання бути першою в когось. це лякає, все лякає. наче ти й перша в когось, чи завжди можна стати першою з кінця??

***

я загубила вихід, дівчата кинули мене, схоже.. чому саме у підвалі, якщо я не знайду вихід.. я просто задихнусь..?

"Ksusha yebanka"Where stories live. Discover now