Розділ 3

91 38 16
                                    

Жвань Янь прожив три місяці випробувального терміну серед усіх видів тортур, утисків і непокори. Дуже дивним було те, що, витримавши цю мандрівку, він відчув, ніби звик до умов. Останнім часом його стали менше лаяти, робота йшла гладко, і його здатність оцінювати проблеми та вирішувати їх також значно зросла.

Дивлячись назад, він помітив, що не отримав суттєвих ударів від Лі Ханя, просто його особистість мала важкий та дратівливий характер.

З таким менталітетом гнів Жвань Яня вже не був таким полум'яним.

У п'ятницю ввечері Лі Хань мав піти, щоб зайнятися громадською діяльністю, але він тимчасово відправив свого водія виконувати доручення. Враховуючи те, що йому доведеться вживати алкоголь вночі, Лі Хань змусив Жвань Яня відвезти його до готелю.

Жвань Яня був дуже збентежений: «Президенте Лі, це не частина моєї роботи, чи не так? Крім того, чи не принизите ви себе занадто сильно, якщо поїдете туди, сидячи в моїй старій дешевій машині?»

Лі Хань не сприйняв це всерйоз: «Я заплачу тобі за додаткові години та пальне. Просто їдь, тобі не варто роздумувати над погіршенням мого іміджу. Я заробляю репутацію своїм обличчям, а не автомобілем».

«Тоді добре», — Жвань Янь із задоволенням погодився, отримавши оплату за понаднормову роботу та гроші на пальне.

Щойно машина рушила з місця, навіть не виїхавши зі стоянки, двоє людей раптом відчули неприродний поштовх. Серце Жвань Яня забилося, і він зійшов з машини, щоб подивитися, що сталося. Виявилося, що ліва передня шина була пробита цвяхом.

Лі Хань також вийшов з машини: «Тск, чому нізвідки тут з'явився цей цвях!»

Збентежений Жвань Янь запитав: «Що ж мені робити?»

«Що робити? Звичайно ж, замінити шину. У тебе є запасне колесо?»

«Ой-ой, так», — Жвань Янь відкрив багажник, перш ніж знову розгубитись: «Але я не знаю, як його замінювати».

Лі Хань: «...»

Жвань Янь запропонував: «Президенте, чому б вам не передзвонити своєму водієві?»

Лі Хань зняв піджак і закатав рукава сорочки: «Ти нічого не вмієш робити, ні на що не годишся!» — сказав він, дістаючи запасне колесо та домкрат: «Забирайся, ти заважаєш!»

«О».

Тож Жвань Янь просто стояв осторонь, схрестивши руки, дивлячись на власного боса, який змінює шину його вживаної машини.

Президент - не "Мері Сью"Where stories live. Discover now