4. - Ne siess

126 19 5
                                    

Jake egyébként mindig fenomenális sajtburgere most egyáltalán nem tűnt olyan finomnak, mint szokott. A padlón ücsörögtem, figyelemmel kísérve amint ő az én holmijaimat pakolja be a hozott dobozokba. A tanács közölte, mire számítsunk a jövendőbeli közös otthonunkat illetve, bár sosem hittem volna, hogy az udvaron hónapok óta parkoló drága lakókocsi egyszer éppen Síkvölgyön válik majd menedékemmé.
Nem így terveztem.


Jake a garázsból is behozta a bőröndöket, megtöltve azokat a ruháimmal. Csendben voltunk, mindketten saját gondolataikba merülve. Ráérősen nyammogtam a nekem készített ételen, közben azon kattogva amit a videón láttam. Az egyetlen ami nyugtatott, hogy nem a srác hálójában zajlott. Állítása szerint, én voltam az egyetlen nő, aki az ágyában aludhatott, amire elég gyakorta került sor. Azokon az éjszakákon, amikor nem a klubban dolgoztam, ottalvós bulikat rendeztünk, töméntelen mennyiségű gyors kajával, kólával, horror filmekkel és online játékokkal. Szerettem ezeket az estéket, mert Jake mellett mindig jókat aludtam és tökéletes biztonságban éreztem magam. Ha jobban belegondoltam az elkövetkezendő néhány hét szinte pontosan olyan lesz, mint az ottalvós estéink.


A srác elém guggolt, tátott szájjal várva, hogy adjak neki egy harapást a burgeremből. Rendszeresen művelte ezt, ahogyan fordítva is lejátszódott már, azzal a különbséggel, azelőtt sosem fészkelte be magát az irracionális gondolat, hogy talán megcsókolhatnám. Fogalmam sincs, honnan jött ez, vagy egyáltalán miért, de hirtelen veszettül meg akartam tenni. Ennek ellenére leküzdöttem az ostoba késztetést és inkább szájába tömtem a kaját, hogy nagyot haraphasson belőle, majdnem megkóstolva az ujjamat is.


- Tudod, mit várok a legjobban? - kérdeztem előre hajolva, mintha titkot szeretnék megosztani vele.


- Na? - kérdezte lenyalva alsó ajkáról a majonézes szószt - Tuti valami buziság - jegyezte meg.


- Hogy végre azt mondhassam neked: TE ALAKVÁLTÓ GECI! - kiáltottam a végét.


- Én meg tudod mit várok a legjobban? - utánozta előbbi gesztusomat, még közelebb férkőzve hozzám.


- Na? - noszogattam.


- Hogy végre láthassam, milyen amikor elélvezel- súgta gonosz mosollyal.


- Nem fogod látni buzerant - válaszoltam halkan, megtartva a hangulatot.


- Ugye tudod, hogy amint kiérünk Síkvölgyre és kettesben leszünk, nagyon meg foglak dugni?


Ajkaim elnyíltak a döbbenettől. Oké, néha akadtak beszólásai, ám sosem adott hangot ilyen nyilvánvalóan és szabadon annak, mit tervez vagy ez esetben mire vágyik.


- Fogsz a lófaszt - vágtam rá, megtalálva agyamat.


- De, de - kardoskodott.


- Engem is megakarsz csapkodni közben? - gúnyolódtam még előrébb húzódva, így orraink találkoztak - Mert, ha megpróbálod, esküszöm, szét verem a pofádat Jake! - fenyegetőztem.


- Dehogyis Corrie - nedvesítette meg alsó párnáját nyelvével - Lassan fogom csinálni, kiélvezve minden egyes kurva pillanatot. Órákon keresztül csak csókollak és simogatlak, felfedezve minden apró kis részedet, amit azelőtt sosem tehettem meg. Aztán amikor már te könyörögsz többért, ráérősen nyúlok majd a bugyidba, de nem fogok mást tenni, csupán izgatni, hogy teljesen kikészítselek. Hallottam, amikor a vörössel voltál. Tudom, hogy türelmetlen vagy és az orgazmust hajtod, ám nem fogom hagyni, hogy elélvezz.


Nagyot nyeltem szavaira. Libabőröztem és nem tudtam volna megmondani, miért, de gyomrom izgatott görcsbe rándult, nyugodt légvételeim zihálásba csaptak. Komolyan azt hittem, ennyivel megúszom. Jake általában megelégedett egy jól irányzott brutál beszólással és megnyugodott tőle a kis csicska lelke. Viszont úgy tűnt, ez alkalommal nem elégszik meg ennyivel. Folytatta a témát, részletesebben taglalva esti terveit.


- Nyalni akarlak Corrie. Tudni akarom, milyen amikor a combjaid a nyakam körül vannak, az ujjaid a hajamban és téped az élvezettől. Tudni akarom, hogyan reagálsz, amikor nem kapod meg azt, amit akarsz. Hogyan nyögsz, amikor velem vagy, amikor nekem sikoltozol és fohászkodsz többért. Milyen amikor belém kapaszkodsz és levegőért küszködsz...


Oké. Mondtak már nekem hasonlókat, ami nem csoda, lévén, hogy egy tetves pole dancer vagyok. Ígértek már nekem gigantikus orgazmushegyeket, hajtépős szexet is, ám egyik sem volt ehhez fogható. Azokat nem Jake mondta és nem így. Ilyen közel, ilyen kicseszettül részletekbe menően és kegyetlen őszintén.


Még mielőtt átgondolhattam volna mit teszek, előrébb húzódtam hozzá, megszüntetve a csekély távolságot és kiejtve a kezemben tartott hamburgert, megcsókoltam. Jake mintha erre a momentumra várt volna, tenyerét a tarkómra simította, hogy olyan éhesen falhassa ajkaimat, beleszédüljek. Valóban szédültem, elvesztve egyensúlyomat, hagyva, hogy kiterüljek a padlón, ő pedig lábaim közé furakodva, elhelyezkedhessen fölöttem. Próbáltam nem elájulni a nyilvánvaló tényre, mennyire cseszettül puha a nyelve az enyémen, mennyire finomak az ajkai és mennyire élvezem azt, ahogyan csókol. Gyomrom szüntelenül liftezett, a szívem veszettül vágtázott mellkasomban, vérem a fülemben dübörgött. Annyira élveztem a kicsit sem szokatlan szituációt, az is eszembe jutott, nem megyünk az esti beavatási ceremóniára, hanem itt maradok vele, megvalósítva minden egyes nekem tett ígéretét. Már egyáltalán nem érdekeltek azok a lányok, a hülye pornós videók. Csak azt akartam, hogy addig csókoljon, amíg bele nem pusztulunk. Nonszensz volt az egész helyzet. Sosem asszociáltam azelőtt rá úgy, mint egy potenciális férfire, aki számításba jöhet ilyen szempontból.


El akart húzódni, de pólója aljába kapaszkodva, visszakényszerítettem, kitartóan élvezve ajkainak forró puhaságát.


- Ne csináld ezt velem! - egyenesedett fel, sarkaira ülve, zihálva, felduzzadt szájával - Cseszd meg Corrie! - túrt hajába idegesen.


Megnyaltam hirtelenjében kicserepesedett ajkaimat, nyelvemmel megnedvesítve azokat. A torkom rettenetesen száraznak érződött, az oxigén kevésnek bizonyult, mintha az összeset elszívták volna a szobából.


- Haza megyek - közölte nehezen kiejtve a szavakat - Még egyszer megcsókollak és megyek- győzködte inkább saját magát, mintsem engem.


Sürgetve bólogattam, türelmetlenül várva, hogy visszatérjen hozzám. Fejem mellett megtámasztva felsőtestét hajolt vissza, újra megajándékozva ajkainak érintésével. Ugyanazzal az éhes, vágyakozó vehemenciával csókolt. Újfent pólója anyagában kapaszkodtam, míg másik tenyeremmel derekát simogattam felsője alatt. Csípőjét hozzám dörgölve csalt ki egy jóleső sóhajt, és akaratlanul is megharaptam száját a mérhetetlen vágytól. Tényleg igaza volt abban, türelmetlen vagyok. Ujjaim elhagyva derekát farmerje korcát találták meg és azon ügyeskedtem, miként tudnám, lehámozni róla az anyagot. Egy gombot sikerült kiszabadítanom csupán, mire megállított mozdulat közben.


- Nem most - sustorogta számba - Ne siess Corrie.


Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 22 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

SÍKVÖLGY (18+)- [J.J.K. FANFICTION]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora