3. - Nem fair

84 11 6
                                    

Körülbelül 10 perc. Kevés idő. Ennyi mégis elég volt ahhoz, hogy teljesen elcsesződjön minden és másképp lássam a dolgokat, az engem körülvevő embereket. Legfőképp egyetlen embert.


Miután engem is beinvitált a tanács, elhadartak egy rakás irritáló szót, mint felelősség, rang, megfelelő hozzáállás, emberi érték, bölcs döntések és társai, csatlakozott köreinkhez a két Alfa jelölt. Akaratlanul is rávágtam a kérdésre, hogy Jake, mire az említett elégedett vigyorát elrejtvén leszegte fejét. Vele ellentétben Taehyung már kevésbé repesett választásomtól és kissé árulónak éreztem magam emiatt.


Részletes instrukciókat megadva engedtek minket utunkra, hogy össze tudjunk pakolni és felkészülni arra, pár óra múlva végleg elhagyhassuk otthonainkat, átlépve egy új, idegen életbe. Továbbra sem voltam biztos ebben az egészben és még mindig forrt bennem a szabadulás utáni vágy, de azzal győzködtem magam, helyesen cselekedtem és Jakenek szüksége van rám, nem hagyhatom cserben.


Zavaros elmével cammogtam fel a négy fokos lépcsősoron, lecövekelve a verandán, markomban szorongatott kulcsokkal. Nem akartam itt hagyni ezt a házat, búcsút intve a végtelen emlékeknek. Attól féltem, ha belépek a nappaliba, képtelen leszek elszakadni innen.


- Coral!!!


Taehyung üvöltésére megfordultam, így láthattam a dühösen felém igyekvő alakját. Persze, nyilvánvaló volt, rendesen kibasztam vele most, ám drámai reakciója meglepett.


- Hogy lehetsz ennyire hülye Corrie?! - kiabálta elém érve, karnyújtásnyira megállva tőlem - Komolyan egy ilyen szarházival akarsz együtt élni?


- Jake jó srác. Sajnálom, hogy így alakult Tae, de...


- Jó srác?! - visszhangozta gúnyos nevetéssel - Kurvára fogalmad sincs kivel készülsz összekötni az életedet és mekkora hibát követsz el.


- Ennyire nem vészes - védtem automatikusan barátomat.


- Felteszem, a videókról nem is tudsz - mondta együttérzéssel hangjában, szánakozó tekintettel.


- Milyen videókról? - ráncoltam homlokomat értetlenül.


Taehyung előhúzta farzsebéből mobilját, majd kapkodva nyitott meg egy igencsak ismert felnőtteknek készült oldalt és keresett rá egy névre. Először azt hittem, viccel. Egyrészt a verandán mutogat nekem pornóoldalt, másrészt a videó, melyet az orrom alá dugott... Éreztem, miként arcom árnyalatnyival sápadtabbá válik, ahogyan elindította a felvételt. Vérem a fülemben dobolt, kezeim látványosan reszkettek miközben ujjaim közé fogtam a készüléket.


Jake volt rajta, két lánnyal, akiket egyébként ismertem én is. Két tetovált, goth stílusú csajt döngetett eléggé durva módon. Képtelen voltam elhinni, felfogni azt, ez valós. Ez igazi, megtörtént és ilyesmit művel. Ráadásul fojtogatta őket, felpofozza az egyiket, aki ezen nevetett, mintha nem lenne jelentősége. Kurvának, ribancnak hívta a lányokat és elborzasztott az, mennyire élvezik mindannyian.


- Oké - nyomtam vissza Taehyung markába sürgetve a telefont


- Van még- jegyezte meg halkan, megbánással - Ezt hat napja töltötte fel.


Őszintén szólva annyi minden kavargott bennem egyszerre, képtelen voltam megmondani, melyik emóció a legerősebb. Elárulva, becsapva éreztem magam. Csak akkor realizáltam, hogy zihálok, amikor túlságosan is hangosnak hatott az amúgy csendes délelőttben. Egy röpke másodpercre eltöprengtem azon, vajon létezik e egyáltalán az a kedves, jóságos Jake, akit én ismerek, vagy pusztán a képzeletem szüleménye?

SÍKVÖLGY (18+)- [J.J.K. FANFICTION]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang