0.4

9 1 0
                                    

Abimle yeşilin olaylarının üstünden 1 hafta geçmişti ve tabiki kendi evimdeyim.
Abim ile yeşil konuşmaya devam ediyorlardı ama Berke bu duruma kudursa da kardeşinin mutluluğunu düşündüğü için birşey demiyordu.

Gelen mesaj sesiyle telefonuma baktım.

Berke:naber balım?

Siz:iyi Berke ,sen?

Berke:iyiyim bende balım ,sağ ol.

Berke: Bizimkiler pikniğe gidelim diyor. Senide alcakmışım .hazırlan yarım saate oradayım.

Yazdıklarına görüldü atıp hızlıca üstüme şortumu geçirdim .t-shirt ararken elime berke'nin tişörtü geldi.t-shirtünü giysem sorun olmazdı herhalde.

Siz:berkeeee

Berke:efendim balım.

Siz:senin t-shirtünü giyebilir miyimmm?

Berke:sormana gerek yok balım.

Siz:teşekkür ederimmm.

Berke:rica ederim balım.

Berke:rica ederim balım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(balın'nın giydikleri)

Mesajlaşırken güldüğümü farkettim. Dur balın.DUR! Gönül işlerinin sırası değil.

Berke'nin t-shirtünü giyip ,makyajımı yaptım hemen.
Telefonum çalmaya başladığında,arayanın Berke olduğunu gördüm.Aramayi reddettim ve aşağı indim.

Arabanin kaputuna yaslanmış bekliyordu.gülümseyerek yanına koştuğumda ,o da bana gülümsedi. Altına siyah bol pantolon, üstüne siyah sıfır kol giymişti.masallah babalar neler doğuruyo.ay o analar olcaktı.

selamlaşırken ne yapıyoduk? sarılıyormuyduk yoksa el mi sıkışıyorduk? o da aynı şeyi düşünmüş olcakki ,belimden kendine çekip sarıldı.hızlıca kollarımı boynuna doladim. sarılıp kalmiycaz ya ayrıldık."Sarılma merasimimiz bittiğine göre ,arabaya bin .Bende seni alma görevimi tamamlamış olayım." dedi gülerek.başımla onaylayıp öne oturdum.

"eee kimlerle gidiyoruz pikniğe?" derken emniyet kemerini takıyordum."yeşil,selim,koray,sen,ben birde  ece." dedi.selim ve ece ismini ilk kez duyuyordum. "ece ve selim kim peki." dediğimde iç çekti. "ece bana takıntılı olan ,babamın arkadaşının kızı. selimde biraz manyak bir arkadaşımız." dediğinde eceye takılmıştım.

"Normalde ece onunla gitmem için ısrar etti neyse ki yeşil beni kurtardı .bende seni almaya geldim." diye ufak bir açıklama yaptı. Ehehehehe eceyi değil beni aldı EHEHEHEHEHEHEH.

"Eee,nereye gidiyoruz berke bey?" dedim imayla. "Şileye gidiyoruz bal hanım." dedi hafifçe gülerek."bu arada yol uzun sürcek,arkada çikolata içecek falan var , alırsın oradan istediğini." ay yerim seni ben.bana yemek de canımı ye.gülümseyerek yüzüne baktım,kafasını ban çevirdi ve "n'oldu?" dedi gülümseyerek. "hiç." dedim .arkadaki poşetten jelibon aldım ve paketi açıp yemeye başladım."sende ister misin." dedim berkeye. 

BalımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin