Arkadaşlar yildıza basmayi unutmayın 2 yıl sonra :
(Ikbalin anlatımıyla)
2 yıl geçmişti ve ben bu 2 yıl boyunca onu kalbime gömmeyi öğrenmiştim yine bir gün okula giderken kalabalık bir otobüste rastladık birbirimize en arkadaydım oda en arkadaydı önce fark etmedim sonra ikimizde 2 saniyelik göz göze geldik ama o 2 saniye hayatim boyunca en uzun 2 saniyem olmustu ikimizde çok şaşırmıştık çünkü birbirimizi görmeyi beklemiyordukO kısacık anda bile ne yapacağımızı bilemedik çünkü ikimizde sadece saşkınca birbirimize bakıyorduk sonra ilk önce o çekti gözlerini sonraysa ben kapi açıldı ve indi kalabalıktan kayboldu önce peşinden gitmeye karar verdim ama çok geçti yine bazı şeylere geç kalmıştım ..
Bu 2 yıl boyunca hep kendi başımın çaresine baktım her şey geçer sandim bugün de üniversite sınavının açıklanacağı gündü ve aynı zamanda onun da hangi şehre tayin yaptığını öğrendiği gündü kendimi hep güçlü sanmıştım meğersem güçlü değilmişim evet şimdi diyeceksiniz ki ikbal sen onun tayin yapacagi gunu nereden biliyorsunuz ben onunla ilgili her detayı zerresine kadar ezberledim.
Ve şimdi bir kez daha gururumu çiğneyip onun psikolog merkezine gidecegim artik yüzleşme zamanı gelmişi 2 yıl geçmişti ama o hiç değişmemişti yine aynı ses tonu yine aynı bakışlar ....Doktor=hoşgeldin
Ikbal=hoşbuldum
Onca yıldan sonra ne konusulurduki ikimizde susuyorduk belkide benden çok tan vazgecmisti zaten bugün sonuçlar açıklanıyordu onu 2 yıl içinde ilk ve son görüşüm olacaktıIkbal=bugün benim üniversite sınavım aciklanacak seninle son kez yüzleşmeye geldim bugün yalanlar olmasın birbirimize itiraf edeceklerimizi söyleyelim şimdi sıra sende 2 yıl boyunca beni unuttunmu
Doktor =Hayır ilk başta hiç kolay olmadı seni unutmak 2 ay mesleğe ara verdim sonra sürekli seni unutmak için senin söylediğin şarkıları yırttım seninle ilgili anıları yaktım ama olmadı en sonda o geldi sana bahsettiğim o aşık olduğum kız bana yazdı geçende barışmak istiyormuş evet dedim kabul ettim bir süredir mesajlasiyoruz yakında sevgili oluruz yani merak etme sensiz de cok iyiydim hatta hayatım düzene giriyordu neden geldin ki sen şimdi defol git hayatımdan sensiz geçen 2 yıl nasılsa bundan sonrada öyle olacak senin yüzünü bile görmek istemiyorum bundan sonra bir yabancısın yabancıdan başka bir şey değilsin benim gözümde ...
Ikbal=Tamam söyle o kız biliyormu uzaktan sevmek nasıl bir şey ben seni hep uzaktan sevdim hep platoniktim peki ya sen sen her seferinde bana yüz bile vermedin evet bahsettiğin o kız bendim hani yüz vermediğin şimdi o kızı rahatlıkla sevebilirsiniz mutluluklar dilerim ama şunu unutma kimse beni senin kadar çok sevemeyecek ve bende kimseyi senin kadar çok sevmeyeceğim şimdi şöyle o kız senin en sevdiğin yemeğin menemen olduğunu biliyormu hayir bilmiyor peki ya burcunun balık olduğunu yada zeka oyunlarını sevdiğini kitap okumadığın matematik başaramadığını biliyorlarmı????
Doktor =Hayır bilmiyor ama öğrenir yakın zamanda merak etme :)
Şimdi hayatımdan defol gitİkbal =çok eskiden rastlaşmalıydık elveda
Arkadaşlar selam şimdi biraz doktora kızıyorsunuz ama oda kendince haklı kız 2 yıl önce terk etmiş ve şimdi 2 yıl sonra birden ortaya çıkıyor tabiki kendi hayatına bakacaktı ilerleyen bölümlerde biraz daha kızacaksiniz doktor a hsajjsjjsjs