1.BOLUM

12 3 0
                                    

Okulda ilk günümdü o yüzden hazırlanmaya başlamıştım.

Başka bir şehirden geldiğim için Okulun ortasında gelmiştim.

Okula gitmeden bir kaç gün önce sosyal medyadan araştırmıştım okulda 2 tane popüler çocuk vardı.

Biri Enes.

Biri Efe.

Aslında berke yakışıklıydı.Bunları beynimden şutlayıp hemen hazırlanmaya devam ettim.

Çantama bugün olan derslerin defterlerini koymuştum.

Annem aşağıdan "Efillll"diye yukarıya doğru bağırdı.

Anneme"efendim"dedim.

Annem"17 geçiyor gec kaldın" dedi.

Telaşla telefonuma baktım 8:17'ydi koşarak aşağıya indim.Okulun ilk günüydü ve ben geç kalmıştım.

Aşağıya indiğimde annem masayı hazirliyordu.Gidip yanağına sulu bir öpücük kondurup kapinin önüne çıktım.Ve anneme "ben aç degilim anne eger acıkırsam okulda alırım" diyip dışarıya çıktım.

Kapalı ortamları sevmezdim ve bu yüzden hiçbir zaman asansöre binmemistim.

Merdivenlerden hızlıca aşağı indim.

Evimiz 2 katlıyldı bide zemin kat vardı

Hemen dışarı çıkıp okula koşmaya başladım.Okul çok uzak değildi bu yüzden yürüyerek gidip gelebiliyorudum. Telefonumu çıkarıp saate baktım saat 8.20ydi adımlarımı dahada hızlandırdım ve okula dogru koştum.

~•_•~

Okula vardığımda derin bir nefes aldım.

Sıraya giriyorlardı.Okulda bildiğim kadarıyla sıkı bir eğitim vardı.

Ben bunları düşünürken sıra bana gelmişti. İlk önce yaka kartıma bakıp ellerindeki tabletlerden adıma baktılar.

Daha sonra ise suratıma bakıp başını hafif öne eğip gecmemi istedi. Karşımdaki hocayı ikiletmeden içeriye girdim. Okula gelmeden önce gelip alışmamızı istedikleri için sınıfının nerde olduğunu biliyordum.

Hemen sınıfa doğru ilerleyip içeriye girdim. Ve birkaç kişinin garip bakışları ile boş olan herhangi bir sıraya oturdum.

Çantamı sıraya koyarak sırtımı sıraya yaslayarak gözlerimi kapattım. Gözlerimi açtığımda ise tam karşımda olan gamzeyi gördüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OKULDAKİ ZORBA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin