Wonbin, kot şortu ve şortunu tamamen kapatan uzun tişörtü ile tanıdık kapıyı çalıp heyecanlı bir şekilde beklemeye koyuldu.Geçen sefer çok dikkat çekince bu sefer abartmamaya karar vermişti. Nitekim eve dönerken arabadan laf bile atmışlardı ayrıca Minjeong 'un abilerinin de gözüne fazla batmak istemiyordu. Bu yüzden bugün makyaj falan da yapmamıştı. Pembe gloss hariç. Garip bir şekilde onu kendiside yapıştırmıştı dudaklarına.
Kapıyı sevgilisi yüzünden kocaman bir gülümseme açınca derin bir nefes almıştı.
"Aşkım, hoşgeldin!"
Wonbin, kıza sarılmak için yaklaşıyordu ki tam arkasından sarışın olan, yani Eunseok abisi gelmişti.
"Kim gelmiş Minjeong?"
Wonbin 'i görmesiyle dudakları sıcak bir tebessüm için yana kıvrılmıştı. Wonbin kabul etmeliydi ki herifin gerçekten mükemmel bir gülümsemesi vardı ve insanın içinde o gamzelere dokunma istediği uyandırıyordu.
"Wonny, geldi abicim."
Minjeong, Wonbin'in geçmesi kapıyı sonuna kadar açmıştı.
Wonbin, Eunseok'a başıyla selam vererek eve girdi.
"Biz odama geçiyoruz abi."
Minjeong, Wonbin'i elinden tutup odasına çekiştirirken abisine doğru konuştu.
"Tamamdır, keyfinize bakın ama çok gürültü yapmaya çalışın Sungchan abin uyuyor ve uyanırsa sana kızar Minjeong."
Bunu zaten Minjeong 'da biliyordu. Onu onaylayıp odasına geçti. Wonbin'i omuzlarından itip yatağa düşmesini sağladı.
"Tanrım! Çok güzelsin Wonbin."
Wonbin böyle bir şeye ne diyeceğini bilemiyordu, teşekkür etmeliydi herhalde?
"Teşekkür ederim, sen daha
güzelsin tabiki."Minjeong, dolabından çıkardığı mini elbiseyi Wonbin'e uzatarak konuştu.
Çok heyecanlı görünüyordu."Bir daha ki sefere bunu giyip gel!"
Wonbin elindeki elbiseyi şöyle bir inceleyip Minjeong 'a döndü.
"Sevgilim bu elbise bir karış?"
"Sana çok yakışır eminim!"
"Eğer bunu giyip gelmeye kalkışırsam, benim o yolu sağlam gelmem imkansız olur. Şu halimle bile neredeyse üstüme anlayacaklar..."
Minjeong 'un suratı düşmüştü. Wonbin bunu fark edince dediklerine pişman olmuştu.
"Yani gitmek isterim ama dediğim gibi dışarıda giyemeyeceğim kadar kısa."
"O zaman burada giy hemen, ben gördükten sonra kendi kıyafetlerini giyersin tekrar!"
Kaçacak bir yer kalmamıştı artık, buna da hayır derse onu küstürebilirdi ve bu Wonbin'in isteyeceği en son şeydi.
Bugün Minjeong'un pembe dudaklarından bir öpücük kapmayı aklına koymuştu."Pekala, bunu yapabilirim en azından."
Minjeong'un onu neden mini bir kız elbisesinin içinde görmek istediğini anlayamıyordu ancak tahmin etmek zor değildi. Farklı bir şey yapıyorlardı merak etmesi doğaldı sanırım.
"Harika olacak! Banyoda giyinebilirsin, hemen yandaki kapı."
Yine dediğini yaptı Wonbin, banyoya girip üzerine Minjeong'un verdiği elbiseyi giydi. Beline tam oturan ve eteklerine doğru genişleyen tüllü bir elbiseydi. Her kızın hayalindeki türden, hatta Wonbin bu elbiseyi bir yerden hatırlıyordu. Gecen senenin yıl sonu gösterilerinde kızlardan biri giymişti ama tam olarak kim olduğunu hatırlayamıyordu. Kim Yerim ya da Yoo Jimin olabilirdi belki. Böyle bir elbiseyi zaten ancak onlar giyebilirdi.
Aynadan kendini şöyle bir inceleyip çakma saçlarını düzeltti. Kız elbisesinin ona tam gelmesine mi şaşırsa yoksa gerçekten iyi göründüğüne mi karar veremedi. Kararı Minjeong verecekti zaten, banyonun kapısını açtığı gibi duvar gibi bir bedenle karşılaşmayı beklemiyordu. Üstü çıplak erkek göğsü.
Sahibini görmek için kafasını kaldırdığında bu sefer büyüleyici gamzelerin yerini delici bakışlar almıştı.
Jung Sungchan."Senin burada ne işin var?"
Kapının önünde bekleyen oydu ve bir de bunu Wonbin'e mi soruyordu?
"Minjeong'un denememi istediği elbiseyi deniyordum da..."
Yine de alttan almayı tercih etti. Wonny utangaç biriydi. Minjeong öyle demişti.
Sungchan, tüm dikkatiyle onu inceledi. Bir şeyi fark edil anlayacak diye ödü kopuyordu Wonbin'in.
"Çok kısa."
Hadi ya! Sanki Wonbin bunu fark etmemişti.
"Bu yüzden deniyorum zaten."
Bu sırada Minjeong 'da odadan çıkmış abisi ve sevgilisinin konuştuğunu görünce şaşırmıştı.
"A-abi uyandın mı?"
"Duş alacaktım, arkadaşınla karşılaştık."
Onların sesine de Eunseok gelmişti.
Wonbin'i görünce ıslık çaldı.
"Vay canına, nefes kesici görünüyorsun."
Sungchan duyduğu cümleyle öfkeli bir şekilde kardeşine döndü. Bir şey demese de sinirli görünüyordu.
"Müsaadenizle duş alacağım bunu içeride de konuşabilirsiniz."
Wonbin'i hafifçe Minjeong'a doğru ittirerek banyoya girdi.
Her zaman olduğu gibi Eunseok sadece gülümseyerek bile kızları etkiliyor, kendisi ise tam aksine görünüyordu.
Fakat bu sefer hemen geri çekmeyecekti kendini, Wonny çok çok uzun zamandır beğendiği tek kişiydi ve Sungchan gerekirse onun için Eunseok ile savaşmaya hazırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stargirl interlude ꈊ eunbin+ wonchan
FanficBaskıcı abileri yüzünden sevgilisini göremeyen Wonbin kız kılığına girerek evine gitmeye karar verir, fakat sevgilisinin abilerinin ona aşık olacağını kırk yıl düşünse tahmin edemezdi... eunbin/wonchan