ISTIRAPVEREN FACİASI

151 9 9
                                    

Benim kız olduğunu görünce bıçağı yavaşça yanına koydu ve bacaklarını sarkıttı bende yanına oturup aynı şekli aldım. "İsmini hatırlıyor musun hatırlamıyorsanda sıkıntı yok" diyecekken "Teresa" Dedi. Ne dedim kısık sesle "İsmim Teresa ismimi hatırlıyorum" Dedi. "Güzel başlangıç" dedim. Sonra önüme döndüm ve gally ile gözgöze geldim.

Gözlerindeki bakış sert ve korkunçtu içimden 'Aptal budala' dedim. Teresa gally'i gösterek "benden nefret ediyor Dimi" dedi. "Tek senden değil thomas ve benden de" Dedim. Elindeki kağıta bakarak "bu yazıda ne hiçbişey anlamadım" Dedi. "Evet şuan o yazıyı kimse anlamıyor ama açık olan şey birdaha asla kimse gelmiycek" Dedim.

Aşağıya zorla indirip biraz etrafı tanıttım. Minho'da gidip gelmişti ama bir sorun vardı. Kapılar kapanmıyordu. Herkes oraya toplanmıştı bende eksik kalamazdım. Gally'nin yanına gittim ve "ne oluyor neden kapanmıyorlar" Dedim. Ellerini başının arasına alarak "bilmiyorum lanet olsun bilmiyorum" Dedi. Sonra bir çığlık duyuldu bir hayvan çığlığıydı ve o göründü iğrenç böcek gibi bir yaratık.

Kısık sesle "koşun"dedim.kimse duymamıştı bu kez bağırarak " KOŞUN BİZİ GÖRMEMELERİ LAZIM" Dedim. Ve dememle herkes koşmaya başladı. Tam bende koşucakken gally'nin orda öyle durduğunu farkettim bileğinden tuttuğum gibi "KOŞSANA GALLY MALMISIN" Dedim. Ve kendine gelip oda bileğimden tutarak beni yönlendirdi ve asansörün içine indik. Bana sessiz olmam için işaret yaptı. Deliklerden baktığımda 3 4 tane ıstırapveren vardı. Ve birisi bu tarafa doğru geliyordu.

Sessiz bir şekilde "Gally bu tarafa doğru geliyor ne yapıcaz" Dedim. Kendisini ve beni otutturdu ve "eğil" dedi. Dediğini yaptım ıstırapveren asansöre vuruyordu. Korkutucu birandı. Biraz sonra gitti ve yavaşça kapakları açtık. Minho'yu gördüm ve oda beni gördü. Bize gelin işareti yaptı. Gally'e söyledim. Gally "3'e kadar sayıcam ve koşucaz hazırmısın 1 2 3" Dediği anda vargücümüzle koşmaya başladık. Arkamızdan birisi daha koşuyordu şuan 3lü koşuyordu. Arkamızdan ıstırapveren geliyordu.

İçimdeki ses hadi Hana tabanları yağla dedi. Sonra arkamızdaki çocuk düştü ve bende durdum. Gally "hadi Hana koşsana" Diyordu. "Ben geliyorum sen git" Dedim. Ve çocuğun yanına koşup onu kaldırdım. Istırapveren akrep kuyruğuna benzeyen kuyruğuyla bize vurucaktı ki yanımdaki çocuğa tekmeyi bastım. O yana ben bir yana düşmüştüm. Akrep kuuruğuda az önce durduğumuz yere çarpmıştı. "KALK AYAĞA KOŞ HADİ" Diye bağırdım. Ve ikimizde tekrar koşmaya başladık yönlerimiz ayrılmıştı nereye gidicem diye bakarken birisi kolumdan çekti.

Çeken newt'du sessizce "ıyımısın yaralanmadın değil mi" Dedi. "İyiyim birşeyim yok" Dedim. Gally konuşmaya katıldı "Canına mı susadın ölüyordun az kalsın" Dedi. "Ne yapsaydım ölümünü mü izleseydim kurtarmak zorundaydım" Dedim. Bişey demedi ve o anda ıstırap verenin kuyruğu içeri girdi ve birisini yakaladı. Albay çıldırmış bir şekilde ıstırapveren nin kuyruğunu kesti gitti sanmıştıkki alby'i aldı.

Ve gün doğdu ıstırapverenler gitti. Heryer harap olmuştu. Gally "Thomas, Teresa ve " Duraksadı ve "hanayı sürgün ediyoruz" Dedi. Minho gally'e yumruk atarak "ne diyorsun lan sen kimseyi sürgün etmiyoruz" Dedi. "Alby olsaydı oda böyle düşünürdü" Diyip minhoyu üstünden itti ve gitti herkes dağıldı. Minho "asla böyle birşey olmıycak merak etme" Dedi. Ve thomas yanımıza gelip "az sonra ormanda olun "dedi. Ormana gittiğimizde newt, Teresa, Winston, chuck, Clint ve tava vardı. " Ne oluyor burda"dedim.thomas "bugün sürgün edilirken kaçıcaz" Dedi ve planı anlattı.

LABİRENT TEK KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin