Gally gece bizi çukura attı. Gally "İyi uyuyun yada uyumayın yarın zaten sonsuz bir uykuya dalıcaksınız" Dedi. "Sktr gt Gally keşke orda kurtarmasaydım da geberseydin" Dedim. Gally bişey söylemeden gitti. Thomas bize planı birkez daha anlattı. Sabah olmuştu gerilmiştim. Birkaç kişi geldi ve kollarımızdan sıkıca tutup yürütmeye başladılar. Etrafa baktım Chuck çok uzaktaydı ve hazırlandığını görebiliyordum.Minho'ya baktım gally'i resmen öldürücekti.Ve newt'a baktım Van'a destek vermişçesine baktı. Gözlerimi iki kez kırptım gülümsediğim anlamına geliyordu. Thomas bayılma numarasını yapmıştı. Teresayı bağladılar ve tam bana doğru gelirken Thomas bir anda yumruk attı ve beni tutan kişinin ayağına basıp yumruk attım. Ve labirentin önüne geçtim. Yanımıza Newt, Minho, Teresa, chuck geldi. Thomas da önümüze geçmişti.
"Demek öyle ha o üç çaylaklardan beklerdim ama newt, Minho ve chucktan beklemezdim hatta chuck senden hiç beklemezdim" Dedi gally. Chuck "Üzgünüm gally ama artık burdan kurtulmak istiyorum" Dedi. "Sende gelebilirsin gally hepiniz gelebilirsiniz asansörün gelmeyeceğini hepiniz biliyorsunuz " Dedim. Newt "Hepiniz gelebilirsiniz bak gally burda fazla dayanamıycaz ve burda çürümektense denemeyi tercih ederim hepinizde böyle yapmalısınız" Dedi.
Yanımıza Winston geldi. Gally "Birdaha görüşmeyelim" Dedi. Ve herkes dağıldı. Thomas "kapılar kapanmadan gidelim" Dedi. Ve koşmaya başladık. Chuck arkamızda kaldı ve durdu. Hemen onun yanına gittim. "chuck ıyımısın noldu" Dedim. Nefesini düzenlemeye çalışarak "Nefesim kesildi" Dedi. Çantamdan şu çıkartıp ona verdim. İçti ve bana verdi hadi gidelim anlamında kafa salladı elinden tuttum ve diğerlerinin yanına gittik.
Tam başka yola dönücekken Minho bizi durdurdu bir ıstırap veren vardı. "Teresa ve chuck yanımda kalın" Dedim. Ve teresayla saçımızı bağladık. Thomas "Hazırmısınız" Dedi. Herkes kafa salladı ve elindeki mızraklarla koşmaya başladık. Chuck'ı arkama aldım ve Teresa yanımdaydı. Chuck elinden şeyi düşürdü ve yakalamak için koşmaya başladım. "CHUCK DİKKATLİ OL" Diyerek yanına koştum.
Tam chuck düşecekken Tereseyla chuck'ı tuttuk. Chuck o şeyi tutmuştu. Ama bir sorun varsı bir ıstırap veren daha geliyordu. Elindeki bıçağı sıkılaştırdım. Chuck'ı alıp hemen geri çekildik. Istırap veren bize kuyruğunu salladığı zaman elindeki bıçakla kesmeye çalıştım. Ama onu daha çok sinirlendirmiştim. Minho "HANA HEMEN BURAYA GELİN SİZ KAPIYI AÇİN BİZ ONLARI OYALARIZ" Dedi. Koşup kapıya geldik. Teresa Thomas'a bağırarak "BURDA BİR ŞİFRE İSTİYOR ŞİFRE NE" Dedi.
Thomas "MİNHO LABİRENT SIRASI NEYDİ" dedi. Minho söylemeye başladi bir yandan da ıstırap verenlerle uğraşıyorlardı. Şifreyi girdik açıldı diye bağırdım. Kapılar kapanıyordu Tereseyla bağırmaya başladık resmen tezahürat ediyorduk. Yetiştiler. "Hadi ileri girmeyecek miyiz" Dedim. Thomas "Tamam hadi girelim ilk ben giriyorum" Dedi. Girdik ve çok kötü kokuyordu.Ve yerde gördüğümüz şeyler