20; Blow It On Designer

865 138 96
                                    

"çiçeklerimi göğsümde istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"çiçeklerimi göğsümde istiyorum."

onceki bolumun okumalari cok az lutfen okuyup oylamayi unutmayinn

.

.

.

taehyung
jungkook

çok tuhaf şeyler oluyor
iletildi

.

.

.

taehyung
kapı çalıyor korkuyorum

emily
ne
iletildi

neyden korkuyorsun
iletildi

bir şey mi oldu
iletildi

neredesin
iletildi

sikeyim adresi ne orasının
iletildi

.

.

.

taehyung mutfaktan aldığı bir bıçakla kapıya doğru adımladı. çıplak ayaklarının parkede çıkardığı ses ve derin derin aldığı nefesler haricinde ev tamamen sessizdi. genç çocuğun elleri titriyordu. bıçağı tutuşundan bile acemiliği belli olurken ne yaptığından habersizdi. kapı deliğine doğru eğildi. jungkook'un gelmesine daha dört saat olduğundan o olmadığını biliyordu ki kapının ardındaki adamı da hayatında ilk defa görüyordu. tavşanı jeongguk olduğunu iddia eden adamın attığı fotoğraftan da yüzü belli olmadığı için kapının önünde bekleyenin o olup olmadığını anlayamıyordu. tüm korkusunu içine gömmeye çalışarak kapının ardına doğru, "kimsiniz?" diye seslendi. büyük bıçak elleriyle birlikte titriyordu.

"kapıcı," diye seslendi kapının ardındaki adam masum bir sesle. taehyung tam anlam veremedi. kapı deliğinden tekrar baktı. ardındaki adamın suratında tuhaf bir gülüş vardı. gerçekten kapıcı mıydı? kapıyı yukarıdaki demir çubuğu çıkarmadan araladı. bıçağı arkasında gizliyordu. yüzündeki bir sorun mu var ifadesi ile yakışıklı adama baktı. "bay jeon beni üç gün önce giderlere bakmak için çağırmıştı ama müsait olamadım. izin verirseniz bakacağım."

taehyung genelleme yapmak istemiyordu ama bu adam gerçekten kapıcı olmak için fazla yakışıklıydı. emin olamadı. açmalı mıydı? "aslında şu anda evde değil. bana da bundan hiç bahsetmedi."

no rainbows tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin