Sarah

11 2 0
                                    

Tori synspunkt
Eg og Sarah spiste mens Adam følget med på meg og Sarah sa er dåke farlege så sa eg nei men du må høyre etter Jakop han er alfaen og det er viktig at me passer på kvarandre så brøyt Sarah ut men kvifor måtte dei passa på deg eg har feber og eg klarer ikkje å kontrollere forhandlingane mine og derfor treng eg ein som er sterkare enn meg til å passa på meg så snakka me i ein evighet og eg åt mat med ho plutseleg skreik eg og Adam sto på vakt eg hadde aldri hatt då vondt i hovude for Adam drog meg ut av cella og låste for at Sarah ikkje skulle gå eg besvimer og når eg våkner så står eg i varulvformen min og eg ser at Jakop og Sam og Felix og Simon står rundt meg eg såg bak meg der står Adam eg hadde ikkje kontroll så kommer Jakop fram og seier det mystiske ordet og eg bare detter samme eg våkner med lenker men eg ligger i senga og der sitter Adam, Felix og Simon alle satt og hold vakt Simon og Adam hadde pistol med bedøvelse så roper Felix på Jakop og Jakop kommer hoppende inn han kommer bort til meg og spør går det bra eg føler meg mykje bedre kan eg gå no seier eg men han ler du får ikkje låft eg kan ikkje risikere det eg lurer på kva har gjort no då du klikka litt seier Simon og så avbryter Adam litt!!! Ho klikke heilt du er sterkere enn eg hadde trudd Jakop klarte nesten ikkje å holde kontroll på deg sa Adam men sa det så fekk eg tårer i øynene og hadde veldig vondt i foten og Jakop tok av dyna og eg såg at eg hadde sølv kjetting på føtene og alle sammen blei stille Jakop tok på dyna igjen og spurte om eg var sulten eg sa nei eg vil snakke med Sarah så kom Sam inn med Sarah men han hadde skadet arm og blåveis i fjeset eg spurte er det eg som har gjort det der med deg Sam!!! Sa eg litt høyt han sa ja men du var utav kontroll eg fåstår at du ikkje vill ha gjort det viss det var deg eg prøvde å komme meg laus og klemma han men når eg prøvde så sto alle opp og klar til å angripe meg eg sa slapp av eg vil bare ha ein klem av Sam så kom Sam og klemte meg eg følte meg litt bedre så satte Sarah seg på sengen og sa går det bra med deg så ho eg bare det går fint med meg men kva med deg?? Ho sa det gjekk greit ho sa at eg ikkje rørte henne i da heile tatt eg blei litt overraska men så blei eg også glad.

Litt seinare kom Jakop inn og kjente på panna mi du har fårsatt feber men det har roet seg ned i det minste eg smilte og han satte seg ned Sarah var ute og lærte å få kontroll så sa Jakop kan eg få lovt til å eg sa ja for eg viste kva han skulle gjera han tok klørne sine i nakken og eg såvnet eg våkna men da var kjettingen av eg gjekk ut og der sto Sarah som ein varulv rett foran meg eg klarte ikkje å bevege meg eg bare sa Sarah!!!!!

Fang Varulven No!!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ