Eg åt frokost med gutta og så såg me litt på tv eg og Jakop hadde kome nermare kvarandre blitt litt meire kjent med kvarandre og alle andre gutta føltes som brødre me gjekk ut så stoppet alle samme. Eg kom ut litt etterpå så gjekk eg forbi alle dei stive gutane så såg eg Jack han gliste no har eg det glis eg rygget så kom Jakop og ropte til Jack du er ikkje velkommen her så sa Jack du har noko som er mitt han såg på meg eg blei så sur at håre reiste seg og at eg fekk varulvøyner eg forvandlet meg og gjore meg klar til å angripe så ropte Jack til Jakop ser ut som om du ikkje klarer å kontrollere henne så såg Jakop på meg og eg blei forvandlet tilbake eg kjente ein svert stikk i armen ein bedøvelsespil Jakop tok meg i mot så sprang dei vekk fordi eg kjente lukten av fleire mennesker så tok dei meg med seg og eg såg Jakop og dei andre var lei seg så hørte eg han sa me kommer og henter deg det lover eg.
3 dager har godt og eg har hatt dei verste dagane i live mitt Jack har vert så sint at han har Stokke meg sølv kvik 100 ganger perr dag eg følte meg så svak så kom Damon inn i rommet å Tori deg har ikkje sett på lenge så sa han går det bra eg skrek JA DET GÅR BRA BORSETTFRÅ AT EG HAR HATT DEI 3 VERSTE DAGANE I LIVE MITT han så forbauset på meg og sa og ro deg ned no kvinnfolk eller skal eg sei kjæledyr eg knurra til han og forvandlet meg og KLORTE han så datt eg sammen så leder han du er svak for svakt og lede seg i hel eg hadde latteren på hovudet heile dagen og så tenkte eg eg er svak korleis skal eg bli sterk igjen eg klarer så vidt å gå.
Eg våkna brått og eg skvatt der sto Jack og sa leke-tid og eg skjønte ikkje kva han meinte med det så drar han meg ut av cella og inn i inngjerdingen så ser eg at han hadde ein jente ho var også varulv han kaster meg ned på bakken og seier lær henne det du blei lær om kontroll skrek han eg snudde meg så piska han meg det var ein sølv pisk så kjente eg ein lukt der kom Jakop og Adam og Simon og dei andre guttene Felix,Gunnar og Sam Jakop såg meg og kvinte eg klarte så vidt å stå han tok meg opp på ryggen og Adam tok den jenta opp på ryggen Jack skrek detta er ikkje over eg sovna på ryggen til Jakop og eg våkna utruleg nok så var ikkje guttene rundt meg bare Jakop eg reiste meg opp og Jakop sa roleg du må ta da roleg no du har feber og eg sa feber er vel ingenting så reiste eg meg så såg Jakop på neglene mine eg hadde klør og eg sa eg klarer ikkje å kontrollere det Jakop sa det er det som skjer når du har feber så legg deg ned igjen så henter eg mat til deg.
Jakop synspunkt
Eg gjekk ut døra mot ståva og kjøkkenet så høyere eg roping det var den irriterendes jenta igjen ropte Adam eg sa demp dåke Tori kan høyre dåke det er litt for sent for det Hæ eg såg inn i ståva og der sto Tori og såg på jenta jenta smilte til ho og ho smilte tilbake eg ropte møte til gutane og sa Tori er båndet til den jenta dei høyrer på kvarandre eg høyere at Tori sto bak oss eg snudde meg fort.Tori synspunkt
Kva er eit bånd?? Og kvifor får eg ikkje veta da??? Så kommer Jakop til meg og seier kva føler du når du er i nærheten av den jenta eg føler henne som ein søster Jakop så letta ut og eg spørte kvifor spør du meg om det han svarer ikkje så plutseleg drar dei andre gutten meg inn i cella til jenta og dei seier me skal ut på jakt dåke blir her eg knurra og glefsa til dei og så drog Jakop meg ut han sa til Adam at han måtte passa på ho fordi Tori er sjuk og kan ikkje kontrollere forhandlingane Adam seier eg gidd ikkje å vera med den irriterendes jenta der i 1 time så sa Jakop nei du skal passa på Tori mens Tori passer på jenta sa Jakop strengt eg fekk hodepine slik eg hadde det når det var fullmåne eg blei svimmel og merket at eg var forvandlet til ein varulv alle såg på meg og sa roleg roleg detta går fint så kommer Jakop eg vett ikkje kva som skjedde det føltes som om eg hadde ein trang til å kysse han og beskytte hann, hann kommer bort og seier eit ord eg blir menneske igjen og han sa ordet til Adam og sa ser du ho trenger å bli passa på med mindre ho rømmer og vi får høyre på nyhetene at ein stor ulv har angrepet mangen mennesker så sa Adam vil du spele kort Tori og eg sa kaskje etterpå eg skal snakka med jenta eg ga Jakop ein hadeklem og vinna Hade til dei eg gjekk inn til jenta og spørte kva heter du ho sa svakt Sarah.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fang Varulven No!!
FantasiJenta Tori på 16år har vert fanget i 2 år, ho lurer på kvifor ho aldri husker den dagen fullmånen er framme så ho spør ein av gutane som holder ho til fange og han seier at ho er varulv og tar fram sølv håndjern, ho blir torturert til å sei ein heme...