Opplæring

23 2 0
                                    

Eg våkner av hodepine og eg ser at eg har sølv band på hode eg prøver å få det av så kveler eg der sitter Jason ein gong te med ladet pistol han tar av meg bånde og drar meg ut av cella eg bestemmer meg for nå angriper eg eg forvandla meg og slo Jason bevisstlaus eg sprang ut og der sår Jack Damon og Jakop å snakker alle var forbauset på at eg klarte å forvandle meg eg sprang mor gjerde så kom det ein gutt foran og forvandlet seg til ein varulv eg blei skremt eg var omringa og eg høyrer Jakop ver forsiktig ho har ikkje kontroll så kom Jakop nermare meg og tar meg på snuten og klapper meg eg blei så sliten at eg blei menneske igjen og Jack sto der og så på og sa til han korleis klarte du det der og eg og seier det han snur seg mot meg og seier eg er alfaen din nå du skal høyre på meg fårstått så reiste nokon guttane meg og sa velkommen i flokken Jakop såg på Jack og sa me skal ta ho med oss på jakt me kommer tebake med ho før midnatt då er det fullmåne du vil trenge all den hjelpen du kan få, Jack vinker farvel til meg og eg blir redd så blei eg bert ut av guttane ut av ingjeringen dei slapp meg ned inne i ein stor svart van eg sparka og slo og skreik slipp meg løs og så kom Jakop og eg blei stille så seier ein gut det funker ja seff Simon du Jakop er ein alfa alle høyrer på han, shhhh sa Jakop og gjekk bort til meg Tori eg skal ikkje tebake til dei stygge guttane eg leste alle tankane dine i går og eg veit at du har ein gave og eg veit kva dei hadde gjort med oss om me var der lenger eg såg på han smilte så tok ein gutt meg opp det var Simon og han hadde ein klut med eit spesielt pulver på han tok da i ansiktet mitt og eg såvna 1 time seinare våkna eg og alle guttane såg på meg eg satt bak ein celle og sa flott eg kommer meg ut i frå fangenskap og rett inn igjen så knurra eg te dei dei bare knurra tebake og så kom Jakop inn i rommet eg snudde meg og var stille Jakop ho er lydig sa ein gutt og Jakop det er flott takk for informasjonen Adam og Adam virket stolt eg bare såg ne i gålvet så kjente eg ein rar følelse fullmåne var oppe det var midnatt alle så g på meg og dei rygget eg blei forvandlet og prøvde og komme ut Adam og Simon skreik du må slappe av Tori du kommer deg ikkje ut ingen har komt seg ut nokon gang før så slapp av etter 1 time satt gutta og spelte kort eg var så sliten eg blei forvandla tilbake alle gjekk bort til cella og såg om da gjekk bra med meg dei såg på meg heile gjengen så kom Jakop inn i rommet og alle gjekk vekk Jakop opna cella mi og sa vis du har kontroll blir du der inne viss ikkje så må me Lisa deg inne neste fullmåne eg såg på han han så forbauset ut eg hadde forvandlet meg igjen og brøyt meg ut alle guttane forvandla seg og sto klar eg prøvde så kom Jakop inn eg rygget og hoppet over hann og løpte så kom Simon og Adam og sperret utveien og dei stakk meg med ein sprøyte den var så sterk eg slukna med ein gong.

Eg våkna inne i cella eg såg på rommet utanfor det såg ut som om nokon hadde øydelagt stede og der låg alle guttane klare og såg på meg alle såg forskrekket ut og eg sa kva er det som har skjedd så kommer Jakop inn i cella og sa du er veldig sterk men du klarer ikkje å kontrollere deg sjølv me må virkelig trene før den neste fullmånen. Eg blei tatt ut av cella av alle gutane dei berte meg ut og så sto med i ein stort opet ommeråde eg så på dei, dei forvandla seg og viste korleis me kan gjera da eg forvandla meg men eg besvimer og noken av gutane tar meg i mot så ser Adam noko på armen min eg var eit band med ein sølv nål inne i eine blodårene min så våknet eg så sa Jakop no skjønner eg det heile eg knurra te gutane dei tok meg opp og holdt meg fast så kom Jakop og drog av halsbandet eg skreik og datt ned.

Fang Varulven No!!Where stories live. Discover now