Eg har vert hos Jack i ein måned no og eg tenker eg kommer aldri ut her i frå så tenkte eg på Jakop han kommer aldri å henter meg så hørte eg at han sa ikkje tenk sån me kommer men du må vera tålmodig for Jack venter på at me skal komma og me må komma når han Mons venter det sorry.
Eg føler meg som ein hud i fengsel eg er trist og lei og sliten og eg får så lyst til å ula så tenker eg eg vil ula så gjer eg eg uler alt eg kan så kommer Jack inn og seier leke tid og eg blei redd han dyra meg ut i utegåren og han seier eg fant ein anna varulvflokk så elsker å kjefe med jenter som deg og eg spørte jenter som meg han så stygt på meg og sa varulv jenter eg følte meg ikkje tryg når dei kom inn i bakgården så rygge eg og skal til å gå inn så drar Jack meg nei nei nei nei du blir her seier han strengt det kommer ein stor mann foran meg og gliser og bruker alfastemmen han og seier sitt eg satt ikkje meg ned og så ledde han og sa å du har ein anna alfa og du båndet til han så søtt men eg kom ikkje her for å spele søtt sa han med ein sint stemme han knipset med fingrene og gjengen han forvandlet seg eg rygga i Jack og han ser stygt på eg eg går inntil gjerdet og prøver å klatre og da drar han mannen meg ned igjen og sa ikkje gå eg vil se varulvformen din og ledde han kasta meg ned i bakken og eg blei så redd at eg ulte så ulte nokon tilbake og alle snur seg mot skogen eg tar ein råsjans og forvandler meg og prøver å stikke av me så kommer den Guttegjengen mot meg eg er omringa og eg forvandler meg tilbake alfaen kom nærmere og sa du er ein smart jente men smart nok du skulle nokk ha hoppet over gjere når du hadde sjansen han så rart på meg så braut han ut har dåke hatt henn i eit sølv bur og Jack seier ja eller så stikker hun av så såg han på meg og sa så du er skikkeleg sta du det kan eg fiksa, eg blei redd for eg rygget og rygget så tok 3 gutter meg og holdt meg fast så begynner alfaen å slå meg i magen eg skreik og gutene bare ledde eg knurra til dei men då slo dei meg i magen, 4 timer seinare så slepper gutane meg og eg detter ned i bakken ein av gutane drog meg opp og berte meg inn i ein bil og så seier alfaen eg skal nokk få henne til å snakke me snakkes over telefon, eg satt i midten og så knurrer eg og slo guttene rett i skritte og dei skreik og drog meg ned i sete igjen dei fant fram ein sprøyta og eg seier ikkje eg skal vêre roleg og så seier ein av gutene å så du liker ikkje sprøyter så sa eg nei eg liker ikkje sprøyter eg liksom blitt stikket ein million ganger før så sa ein anna gutt la meg se han tok fram fingeren sin og tok på armen eg skreik og ulte dei bare ledde du snakker sant og faktisk og så sa ein av guttene flink jente dette må du forsette med eg blei redd eg fekk tårer i øynen og så sa eine guten Scoot ho griner og der var alfaen og han seier takk Stiles så kom ein hånd foran meg og eg skvatt det var han som satt til Høgre for meg og Stiles sa det går fint Derek skal ikkje skade deg og eg snudde meg han tok vekk tårene og så så Stiles Isak så såg eg bare eit tørkle med noko pulver på eg prøvde å ta vekk hånden men så slukna eg.
YOU ARE READING
Fang Varulven No!!
FantasyJenta Tori på 16år har vert fanget i 2 år, ho lurer på kvifor ho aldri husker den dagen fullmånen er framme så ho spør ein av gutane som holder ho til fange og han seier at ho er varulv og tar fram sølv håndjern, ho blir torturert til å sei ein heme...