Tanışma

48 1 0
                                    

Selam arkadaşlar, ben bir kurgu yazmayı düşünüyorum ilk kitabım olacak umarım beceririm. Bana bu yolda destek olursanız çok mutlu olurum cidden. Oyunuzu ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ve fikirlerinizi için yazabilirsiniz. Elimden geleni yapmaya çalışacağım umarım beğenirsiniz...

İyi okumalar...

„kızım konuşmamız lazım"
Derin bir nefes alıp annemi dinlemeye başladım...

„evet bebişim yine ne oldu"

„çiçeğim bak hani benim sevgilim Berk abin varya... Eeee biz şey yani nasıl diyim biz..."

„Evet annoş dinliyorum siz..."

„...Evleniyoruz..."

„Ne?"

„evet duydun gibi, biz birbirimizi çok seviyoruz.
Sende lütfen buna saygı duy bende mutlu olmaya hak etmiyor muyum?..."

Annemin bu dediklerini gözlerim dolmuştu, haklı bu zamana kadar hep benimle uğraştı hep benim mutluluğum için savaştı, bence şimdi buna karşı çıkmak en son yapacağım şey olur...

„kızım?"

„senin mutluluğun benim için önemli annemmm"

Annem bana sarıldı bende karşılık verdim, odama çıktım bu durumdan ne kadar mutlu değilsem de annem için her şeyi göze alırdım.

İki saat sonra

„Kızım yarın Berk abinin evine taşınıyoruz, sende şimdiden hazırlan olur mu. Ben sana demiş miydim bir abin olacak Berkin de bir oğlu var, eminim çok iyi anlaşacaksınız bebeğim."

Kafamı saldım sadece ve odama geçtim hazırlanmak için... bi abi eksikti zaten

Bakım yaptıktan sonra kendimi yata atıp hiç bir şey düşünmeden uykunun kollarına teslim ettim...


Ertesi gün

Sabah yüzüme vuran güneşle uyandım, bugün gidecektik hata kahvaltıya. Odamdaki banyoya geçip sıcak bir duş alıp işimi halledip çıktım,üstüme danteli iç çamaşır geçirip gözüm karşımdaki ayna ya kaydı... baya güzel bir fiziğie sahiptim bembeyaz tenim baya dolgun göğüslerim, incecik belim dolgun ve yuvarlak kalçalarım vardı üstümdeki danteli tangam hiç bir şeyi kapatmıyordu. Neyse geçirdim içimden, üstüme mini bi beyaz etek ve üstüne kırmızı bir crop geçirdim.
Hafif bir makyajla ve saçlarımı taradıktan sonra işim bittirdim.

Çok güzel olmuştum, ama sanki dekoltem ve kısa eteğim biraz fazla açık olmuştu diye geçirdim içimden...

„Annemmm hazırım ben"

„Kızım yine mükemmel gözüküyorsun aşkım"

„Ayy anne o senin güzelliğin işte"

Annem bir kahkahla karşılık verdi bana
Annem yaşına göre gayet sexy ve olgun bir duruşu var demeki fiziğim anneme çekmiş hehehe.

Aaaaa ben kendimi tanıtmadım size

Ben İrem korkmaz, 19 yaşındayım tek çocuğum annemle yaşıyorum babam bizi terk etmişti 3 yıl önce ve şu an evli...
Üniversiteye gidiyorum hukuk okuyorum ve Instagram tik tok ünlüsüyüm 2 milyon takipçim var, en yakın arkadaşım hata kardeşim gibi Elif çok bağlıyız biz birbirimize her şeyi beraber yaparız çok seviyoruz birbirimizi. Elif de hukuk okuyor ve 20 yaşında aramızda 3 ay var.
Annem Çiçek Brown 38 yaşında bana çok genç yaşında hamile kalmış o yüzden daha çok abla kardeş gibi büyüdük.
Berk abi de annemin yeni kocası 43 yaşında işte oğlusu varmış eski karısı vefat etmiş. Oğlu da 25 yaşında.
İşteeee bu kadar aşkolar

Şimdi de ne mi yapıyorum yoldayız ve üvey babamın evine gidiyoruz...

Yolda elife konuşuyorduk benden daha heyecanlıydı salak kız ya, sohbet ederek varmıştık annemin şöförü bize cibin kapısını açmıştı...
Unutmadan annemin 4 güzelik salonu ve yurtdışına ilki holdingi var yani baya zenginiz. O yüzden de yurtdışına hep gidip geliyoruz bazen annem tek de gidiyor, zaten Berk abiyle de orda tanışmışlar bir holdingin ortağı Berk abi tesadüf işte ne zaman ne olur kimse bilemez.

Sevgilim vardı ama iki gün önce ayrıldık aldatıldım...  sarhoşmuş ama bu bana göre mantıklı bir sebep değil maalesef, üzüldüm mü bilmiyorum yani peşimde çok erke dolanıyor yani ona üzülecek değilim ya (biraz üzüldüm ama) neyse yapacak bir şey yok Buda benim kaderimmiş işte.

Ben ve elif zaten her Cluba gitmişizdir her zaman da haberler çıkıyordu çıkışta, biraz çapkınız işte, elif bana göre biraz daha sakin ama yinede her boku beraber yaşıyoruz hehehe.

Elifin sevgilisi yok doğru kişiyi bulamıyor kuzum kaderimiz aynı işte, Elif ailesiyle yaşıyor o da tek çocuk babası ve annesi de her zaman yurtdışına gidip geliyorlar ailesi çok iyi insanlar hep beraber her şeyi yaparız annem ve yüksel abla da en yakın arkadaşlar bizim gibi beraber büyümüşler...

„Anne ben biraz heyecanlandım ya"

„Sakin ol bebeğim her şey çok güzel olacak merak etme sen, çok seviceksin onları onlar da seni"

Başımı onaylarak saladım annem zile bastı, bir kaç saniye sonra kapı açıldı Berk abi duruyordu kapıda anneme hemen sarıldı ve dudağına sert bir öpücük kondurdu annem utanarak geri çekildi ve bana baktı, bende ona gülümsedim. Berk abi anneme çok aşık o yüzden annemi böyle mutlu görmek beni de mutlu ediyor.

Berk abi bana da sarıldı önce affladım ama sonra karşılık verdim
bende geri çekilip bizi içeriye götürdü berk abi.

Oturma odasına oturmuş bir şeyler içiyorduk sol tarafa bakınırken merdivenlerden kaslı dağınık saçlı uzun boylu ve sert bir yüz ifadesiyle bir erkek indi...
Ben bakakalmıştım fazlasıyla çekici görünüyordu üzerinde ona yapışan bir tişört ve altına gri bir eşofman giymişti Allah kahrettin çok yakışıklıydı annemin beni dürtmesiyle kendime geldim çocuk bana bakıp sırıttı pislik...

„kızım bak bu abin Tolga, Tolga bu da kızım İrem umarım iyi anlaşırsınız" dedi annem nazik sesiyle

Berk abi Tolga'ya bana odamı göstermesine rica etti

„yürü bakalım bücür" dedi Tolga sinir olmuştum

Gözlerim devirip onu takip etmeye başladım
Büyük bir odaya geçtik baya güzel tasarımlanmış benim odamın aynısıydı, bu beni çok mutlu etmişti

Aynada Tolga'nın bana daldığını gördüm beni izliyordu daha doğrusu beni süzüyordu önce saçlarımı sonra belime en sonda dolgun kalçalarıma dalmıştı gözleri utanmıştım...
Öksürmemle Tolga bana döndü

„bak kızım ben senin abinim beni dinliceksin sözümden çıkmak yok anladın mı bücür!"

„Allah Allah ÜVEYİ abimsin o yüzden işine bak benimle uğraşma sakın, bide sensin bücür!"

„sen benim boyumu görmedin her halde sana bakarken bile aşaya bakıyorum bücür"

Sinirle gözlerimi devirdim ve ona yaklaşarak saçlarımı savurup banyoya geçtim, bir kaç dakika kokum sayesinde kendine gelemedi Tolga.

Sonra odadan çıkıp kapıyı sertçe kapattı bende gülmeye başladım...

Öyle alırım aklını işte ABİ...

Umarım beğendiniz arkadaşlar, sonraki bölümlerde bir kaç
Kişi daha da olacaktır ve +18 sahneleri de olacaktır.
Şimdilik bu kadar yeni bölümde görüşmek üzere

Başlangıç tarihinizi yazmaya unutmayın aşklarımmm

Başlangıç
Tarihi: 25.05.2024

Yasak Aşk 🚫 18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin