Yıllar önce . . .
13 yasında ki küçük kız eline o bıçağı almıştı babasının odasına Doğru gidiyordu,elinde ki bıçağı titrek eller ile tutan kız hiç istemediği birisine dönüşeceği için korkuyordu.
Ama şu ki bu gerekliydi çünkü bu kendi ölümü demekti ama bir yandan da ona yapılan tehditten de kaynaklı idi o tehdit ise Nazi tarafından yapıldı
Şu ki kızın babası zaten aşırı yaslandı,yatalak halindeydi ve artık ölümü yaklaştı,kız odanın kapısını açtı odaya girdi babası kızı görünce ona iğrenir bir şekilde baktı ve ona o cümleyi kurdu " beni mi öldürecek sin? güzel tam zamanı demek. "
Kız çocuğu şaşkınlıkla tek kasını kaldırdı ve " ne? " diye sordu babası " sen bu amaçla doğdun, beni başta öldüreceksin sonra bir örgüte katılacaksın o örgütte görevleri iyice tamamladıktan sonra seni bir birliğe alıcaklar türkiye " dedi yaşlı adam.
Küçük kızın anlamadığını anlayan yaslı adam derin bir nefes alıp son sözlerine devam etti " türkiye sen bir amaçla büyüdün,annen seni bir amaçla doğurdu ama sen doğduktan sonra hiç bir şey iyiye gitmedi annen seni öldürmeye çalıştı,maalesef ki annen seni öldüremedigi için kendisini astı ve abilerin onlar senden nefret etti bu yüzden kendilerini sovyete teslim ettiler "
Yaşlı adam öksürdü " sen amaca doğru gitmek yerine mahvettin kız çocuğu annen seni sevmedi abilerin hiç sevmedi seni bırakıp gittiler, annen ve ben sana bir mektup bıraktık ama burda değil birisinde ve o mektubu 20 yaşında açacaksın "
Yaşlı adam Öksürük krizine giren adam artık beni öldür bakışı attı küçük kız yutkundu ve ilk defa o cümleyi kuracaktı " dede. " dedi ve devam etti " dede, o mektup kimde? " kız çocuğu yavaştan dolmaya başlayan gözleriyle dedesine baktı " aradığın kişide " dedi
Küçük kız hiç bir şey anlamamıştı " dede lütfen düzgünce cevap ver " dedi küçük kız " onu sen arayacaksın kız çocuğu " dedi ve kızın elinde ki bıçağı alarak kalbine soktu ve bıçağı çıkardı yaşlı adam yavaş yavaş kan kaybeden yaslı adam öksürük krizine girdi.
. . .
Genç kız o an ilk defa elinde kanlı bir bıcak tutmuştu dedesinin kast ettiği o örgütü başarıyla bitiren genç kız aradığı o kişiyi düşünüyordu, sahi o kimi arıyordu?
Babası o doğduğu ilk an maalesef öldü annesi kendisini astı ve abileri maalesef Sovyet tarafından açlıktan öldürüldü.
17 yaşında olan genç kız kocaman binanın önünde idi ilk defa hayran olduğu binaya girecekti,adımını attı ve bahçeye girdi dev bahçe de tek o değildi bazı üyeler vardı, binanın kapısına girdi ve bir çalışanı durdurdu
Sarışın kız ona soru sordu " bir sorun mu var efendşm? " kızıl saclı kız " bay Amerika'nın odası nerede? " diye sordu sarısın ona " asansöre binin 4.kata çıkın tam karşınızda bir oda çıkacak oraya gidin " dedi kızıl saçlı kız ona teşekkür edip asansör doğru gitti
4.kata bastı asansör yukarıya doğru çıkmaya başladı,4.katta duran asansör açıldı kız asansörden çıktı ve karşıda ki odaya gitti.
Kapıyı tıklattı ve " gir " emrini duydu içeriye giren kızı " sarışın mavi gözlü genç bir adam karşıladı " sen türkiye olmalısın, hoş geldin " dedi " evet ben türkiye NATO ya giriş için geldi ve sizin bana verdiğiniz emirleri tamamladım " dedi türkiye.
" biliyorum, iyi ama birisi daha gele- " dediği an kapı çaldı benimle aynı anda giriş yapacak biri mi vardı? Kimdi Amerika " gir " emrini verdi
Beyaz saçlı ve mavi gözlü birisi içeriye girdi, bir dakika bu Yunan mı!? Mavi gözler yesillerime dönmüştü ve o da bana şaşkınlıkla baktı karşımda ki sandalyeye oturdu, amerika bunu bekler gibi baktı ve " bunu sizin iyiliğiniz için yaptım barışırsınız artık " dedi
Yunan bana ters baktı sanki ben ona çok meraklıydım evet türkiye meraklısın ona deli gibi aşıksın sus iç ses burda beni deli etme dedim iç sesime karşı Yunan Amerikaya bir şeyler söylüyor du.
. . .
Saatler süren konuşmanın ardından birliğe girdik bana verilen odadayım, odamı düzenledim ve oturdum.
. . .
Yıllar geçti pismanım keşke o Yunanistan'a asık olmasaydım, birlikte bize verilen en saçma görev yüzünden ikiz çocuğum oldu bu görev ise şuydu bu çocuklar benim gibi bir amaç uğruna doğdu onlar da bu birliğe gidecek ama birisi asla tanınmayacak ben dışında diğeri ise tüm dünyanın gözdesi olacak.
O çocuklar karnıma zorla koyuldu nefret ediyorum o birlikten,Yunanistan'ın yanında kalan çocuğum, o seçildi tüm dünyanın gözdesi kullanılacaktı ve ben ile Yunan bunu farkındayız diğer çocuğum.
Maalesef o seçilmedi, kucagımdaki küçük kız bana masmavi gözler ile gamzelerini gösteriyor du, onu uyuttup aşağıya indim.
Kahvemi alıp, bilinmeyen bir kadının mektubu kitabımı alıp battaniyeme sarılarak kitabı okudum.
Saatler sonra kitap bitti, tam uyuyacak ken kuzeyin ağlama sesi geldi yukarıya çıktım, kuzeyin odasına girip onu kucağıma aldım onu aşağıya indirip kendim hazırladığım sütü içirdim, sütü içtikten sonra onu odasına çıkarıp bezini değiştirdim, ona sıcak kıyafetler giydirip kucagıma alarak dışarıya çıktık, arabama bindik ve şehrin dev AVMsine gittik.
AVM'de karşımıza Yunan çıktı hamburgercide güney ile birlikteydi bende umursamadan AVM'de herhangi bir mağazaya girdim ilk önce kızım kuzeye bebek mavisi bir elbise aldım kendime de aynı renkten bir elbise aldım, dönerciye girdik, döner yedik ve AVM'den çıktık ama Yunan tam karşımdaydı güney bebek arabasında yeşil gözleriyle bize bakıyordu kuzeyde bize mavi gözleriyle
" türkiye " dedi Yunan " artık tek başına tek bir çocuğa bakmayı kes birlikte yaşayalım nolur seni özledim " dedi ona bakmıyorum ellerini çeneme değdirdi ve " bana bak nolur, türkiye bende böyle olsun istemedim gerçekten " dediğinde ona baktım " Yunan, bende istemediğini biliyorum ama bu amaç uğruna bu çocukları zorla yaptırmak yerine söyleseydin kabul ederdim çünkü ikimizde bir hayat getirirdik ama sen güzelce söylemek yerine böyle yaptın "
Dediğimde bana masum ve pişman gözlerle baktı Allah'ım nefret edemiyorum napacam " beni affet nolur birdaha yapmam nolur geri gel " dedi " peki Yunan emrini geç yarın tekrar yanına gelirim " dedim ve bana masumca gülümsedi ve birlikte gezdik.
AZERBAYCAN'IN GÖZÜNDEN. . .
Kız kardeşim Türkiye'yi bugün ilk defa AVM'de gördüm normalde hep fotoğrafta görürdüm, beni ve Türkmenistan'ı ölü olarak bilmesi üzücü, kucağında bir bebek vardı 19 yaşında bir bebeğimi var? Daha çok genç
Eve gittim kapıyı tıklattım Türkmen beni görünce sarılarak karşıladı beni içeriye geçip aldıklarımı yerleştirdim
Aklıma türkiye gelince nedense gülümsedim Türkmen bana şaşkınlıkla baktı " hayırdır kardeş noldu? " dedi ve ona sarı renkli gözlerimle baktım " Türkiye'yi bugün gerçekten gördüm " dedim Türkmen bana şaşkınlıkla baktı " nasıl? " dedi" onu bugün AVM'de gördüm kucağında bir bebek vardı galiba evli ve çocuklu " dediğimde Türkmen bana şaşkınlıkla baktı " azer saçmalama bu kız kaç yaşında haberin var mı? " dediğinde ben bile şaşkın olduğumu belli ettim " biliyorum ama cidden vardı hatta fotoğrafını bile çektim " dediğimde ona fotoğrafı gösterdim Türkmen bana yeşil gözlerini çevirdi " belki arkadaşının çocuğu vardır bu yüzden ona emanettir o da o çocukla alışverise çıkmıştır " dedi.
Doğru böyle birşey olabilir
. . .
Gece olduğunda odama çıktım ve kutuyu elime aldım o iki mektubu elime aldım eskiyen kağıtlar sarıya büründüler o kağıtları ben Türkiye'nin yanına gidip veremem çünkü kendisi arayacaktı bu onun göreviydi.
◦•●◉✿ ℎ𝑒𝑙𝑜𝑜𝑜 ✿◉●•◦
Oha 1083 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
little blood moon
Aléatoire13 yaşında asla kana bulunmayan o el dedesini öldürerek katil olmuştu