13 Aralık 2023 ( 3 yıl önce)
Gine her zamanki gibi kutsal cuma akşamı olarak Tekinle bara gitmek için hazırlanmıştık. Ben siyah renginde askılı bir mini elbise giymişken o ise her zamanki gibi siyah eşofman altı ve siyah tshirtleydi.
Son olarak bordo mat rujumun üstünden bir kez daha geçip son bir kontrol için odamdaki boy aynasının önüne geçtim.
Lacivert gözlerimi ön plana çıkartacak bir makyaj yapmıştım. Göz rengim bana her zaman fırtınalı bir akşamdaki dalgalı denizi anımsatırdı.
Göğüs hızama gelen siyah saçlarımı düz bırakmıştım. Aynanın yanında bulunan louboutin topuklu ayakkabılarımı giyinip yatağımın üzerinden siyah çantamı alıp odadan çıktım.
Merdivenin sonuna gelmişken Tekinde sesleri duymuş olmalı ki salonun kapısında belirdi.
"Her zamanki gibi çok şıksınız hanımefendi." Elimden tutup beni kendine etrafımda bir kere döndürdü.
"Teşekkürler beyefendi ama aynı şeyi sizin için söyleyemeyeceğim"
Bu söylediğimle büyük bir kahkaha atıp kollarını ona sarılmam için iki yana açtı.Kollarının arasına girip sıkıca ona sarıldım, oda kollarını belime doladı.
"Bu gece hangi mekana gidiyoruz?" Bir kaç dakikanın geçmesiyle sorduğum soruyla sarılmayı bıraktık.
"Moon night diye yeni bir mekan açılmış orayı denemeye ne dersin?"
Farklılıkları seven biri olarak bu teklifi reddetmem imkansızdı.
"Cevabını bildiğin sorular sormayı ne zaman bırakacaksın acaba"
Cümlemle hiç bir zaman bakışları atıp kapıya doğru ilerledi, bende peşinden ilerledim. Askılıktan kendi deri ceketini alırken bana da kabanımı uzattı. Uzattığı kabanımı üzerime geçirip kapıyı açarak evden çıktım. Oda deri ceketini giyip kapıyı çekerek peşimden geldi.
Villada oturduğumdan dolayı direk bahçeye çıkmıştık. Motorumun yanındaki Tekine ait spor araba olan siyah BMW'ye bindik.
Tekin telefonundan mekanın konumunu aratırken bende koltukta geriye yaslanıp kafamı yukarı doğru kaldırdım. Arabanın üstü camla kaplı olduğundan dolayı gökyüzü gözüküyordu.
Gece gökyüzü bana huzur bahşeden nadir şeylerden biriydi. Bu yüzden geceleri gökyüzünü izlemeye bayılırdım.
Arabanın hareket etmesiyle gözlerimi konuma çevirdim. Mekana varmamıza kırk iki dakika kaldığını gösteriyordu.Gözlerimi gökyüzüne çevirip varana kadar gökyüzünü izlemeye koyuldum.
Arabanın durmasıyla geldiğimizi anlayarak gözlerimi gökyüzünden sağıma doğru çevirdim. Büyük bir kapı vardı, üzerinde beyaz ışıklarla Moon night yazısını görmemle buranın giriş olduğunu anladım.
Kapının yanlarında toplam dört adam olması biraz beni şaşırtsa da takılmama kararı alıp kapımı açarak indim. Tekinde benle beraber inip yanıma doğru adımladı. Bana doğru dönüp elini belime yerleştirdi.
" Girelim mi?"
Kafamı sallamamla girişe doğru ilerledik. Giriş kapısına varmamızla kimliğimi göstermek için çantamı açtım. Tekin eliyle beni durdurup korumalara ismini söylemesiyle kapıda dikilen korumalar yana çekilip kapıyı açtılar.